Mai jos sunt câteva instrumente alternative pentru creşterea vizibilităţii şi pentru promovarea în mediul on-line…asta pentru a depaşi etapa destul de enervantă a bannerelor agresive din ultimul timp.

YouTube Insight Data

Deşi se pare că noua opţiune a fost lansată din martie 2008 (conform blog-ului oficial Google), recunosc că abia zilele trecute am descoperit secţiunea “Statistics&Data” din josul fiecărui filmuleţ postat pe YouTube.

Cercetând subiectul, am avut revelaţia (târzie probabil :-)) folosirii acestei opţiuni ca şi instrument pentru marketingul online. Ca şi idee, pentru orice video uploadat pe Youtube se pot accesa statistici referitoare la numărul de vizualizări, structura demografică  a celor care accesează filmuleţul (probabil ca încadrarea într-o tabară sau în alta – masculin / feminin – se face în funcţie de profilul utilizatorilor), zonele geografice în care a fost accesat cel mai mult filmuleţul etc.

Cei din domeniul marketingului online probabil au identificat deja posibilităţile de analiză deschise de noua opţiune Youtube. Puteţi experimenta – postaţi un filmuleţ în care prezentaţi un produs sau o idee şi analizaţi cât de mult prinde la publicul consumator de Youtube ;-).

Twitter

Mai nou, tot aud vorbindu-se de Twitter…se pare că ajunge moda şi la noi ;-).

După câteva cercetări, am descoperit oportunităţile oferite de Twitter pentru promovarea business-ului propriu. Încă nu am terminat de studiat subiectul, dar am citit mai multe articole în care companii mari (gen Dell sau Pepsi) considerau obligatorie prezenţa companiilor pe celebra platforma de socializare.

Resursă bună pentru cine doreşte să aprofundeze subiectul : http://business.twitter.com/twitter101/

Google Website Optimizer

Tool-ul lansat de Google anul trecut are ca scop compararea performanţelor mai multor versiuni ale aceleiasi pagini web pentru îmbunătăţirea rezultatelor înregistrate de o campanie online. Prin folosirea Website Optimizer, cei de la Google promit obţinerea unor rate crescute de conversie – vizitatori recurenţi sau, în cazul magazinelor on-line, vizitatori care plasează comenzi pe site!

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Post a comment