Am dat zilele astea peste un infografic de-a dreptul complet! Este vorba de un nou infografic creat de QuickSprout care arunca ceva mai multa lumina asupra modului in care oamenii folosesc Facebook – ul si, mai important, asupra modului in care Like-ul, Share-ul si Comment-ul impacteaza psihologic userul. Pe fiecare dintre noi, adica.

Ce mi-a placut in acest infografic este focusul pe factorii pe care ar trebui sa se concentreze marketerul in planificarea si crearea continutului pe care ori il vrem „de mare angajament” sau, daca se poarte, direct „viral”.

E clar, utilizatorii Facebook adora sa dea like continutului –  44% dintre ei rasplatescu cu un like in fiecare zi si 29% dau like-uri de mai multe ori pe zi.

Si cateva cifre, pentru ca stiu ca va plac:

  • 61% dintre oameni share-uiesc lucruri pe care cred ei ca prietenii le-ar gasi interesante.
  • 43% share-uiesc deoarece continutul li s-a parut foarte important sau foarte amuzant.
  • 30% dintre utilizatori fac o recomandare (pe aici cred ca ma inghesui si eu).
  • 37% dintre cei care folosesc Facebook share-uiesc doar pentru (Atentie!) a-i lasa pe altii sa creada ca se regasesc in continutul distribuit.
  • 29% dintre oameni share-uiesc pentru a-si arata sprijinul pentru o cauza, organizatie sau convingere

Dar, mai multe informatii gasiti in infograficul de mai jos:

QuickSprout Why-We-Like-Share-Comment-on-Facebook

 

Sursa: www.socialmediatoday.com

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Post a comment