Asa cum ne asteptam, totul a mers conform planului in prima zi de conferinte Gpec. Prezentari interesante, cifre din industrii si oameni cu idei multe.

Speakeri si prezentari

  • Daniel Enescu, Daedalus Millward Brown: Radiografia e-commerce in Romania – studiu de piata;
  • Catalin Cretu (VISA Europe), Gabriel Ghita (MasterCard Europe), Marin Mitroi (RomCard), Dan Bulucea (Google Romania), Cristian Herghelegiu (PayU): Piata de comert online – statistici, evolutie, probleme, trend-uri;
  • Jerzy Warchalowski, Google Polonia: Google’s view on E-Commerce ;
  • Sorin Manica, Allegro Group: Ascensiunea site-urilor de anunturi in Europa Centrala si de Est;
  • Robert Anghel, Orange Romania: Trei mituri false in comertul electronic ;
  • Marius Ghenea, FIT Distribution ;
  • Dana Iorga, IT&S, Koyos.ro ;
  • Gary R. Beal, Vanguard Online Media – keynote speech ;
  • Mihai Patrascu (evoMAG), Gabriel Rusu (BestKids), Catalin Stroe (FAN Courier), Mircea Scarlatescu (123flori.ro), Rares Jianu (TinaR) – dezbatere publica ;
  • Calin Fusu, Zumzi: Cum pot profita magazinele online de site-urile de reduceri colective ;
  • Marius Buiculescu, ATIP Design: Foto-animatia combate plictiseala ;
  • Mugur Frunzetti, Floria.ro: Cum sa vinzi online barbatilor ;
  • Gabriela Chesaru, Buburuza.ro: Sa vorbim despre femei ;
  • Cristian China Birta (Chinezu): Social Media si Comertul Electronic.

Care au fost cele mai interesante teme de discutii si informatii transmise


La inceputul conferintelor, cei mai importanti procesatori de carduri au pus accent pe importanta standardului 3D Secure ( despre care va puteti informa aici ) atat din prisma magazinului online cat si din cea a clientului efectiv pentru ca mai apoi sa ofere o imagine completa asupra pietei online de tranzactii cu cardul, a carei valoare in 2011 a fost de 800 mil EUR.

Alte informatii interesante de astazi:

  • Cele mai importante tranzactii online la nivel mondial se realizeaza, in ordinea importantei, in urmatoarele domenii: bilete online, jocuri de noroc, servicii profesionale ;
  • Google Romania: raportul cautari/conversie – Fashion 15 %, Vacante 50 % ;
  • Google Polonia: media achizitiilor online realizate de un polonez in decursul unui an = 15, valoarea achizitiilor online realizate de un polonez in decursul unui an = 700 USD;
  • AlleGro Group: Piata de anunturi din Romania = 12 mil USD ;
  • Orange Romania: Accent asupra campaniilor “After Sale” si “Remarketing”. Recomandari de tooluri pentru e-Commerce: Visualwebsiteoptimizer, Surveygizmo, MailChimp. Resurse informationale Econsultancy. ;
  • Pretul reprezinta doar 30 – 40 % din decizia de achizitie online;
  • Mugur Frunzeti – Cum sa vinzi online barbatilor? Tehnic, culori reci, rational ;
  • Gabriela Chesaru – Cum sa vinzi online femeilor? Conversatie, culori calde, emotional ;
  • Cristian China Birta (Chinezu) – Social Media nu genereaza comenzi directe. Cum convingi un bloger sa-ti promoveze produsele? Cauta intotdeauna ineditul.

Cam atat pentru prima zi, ne vedem maine la E-commerce Zone!

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Website Comments

Post a comment