Activezi in domeniul vanzarilor? Daca raspunsul e afirmativ, informatiile despre cele 5 metode prin care imbunatatesti raportul de vanzari ti se adreseaza direct.

Redactarea raportului de vanzari e privita de cele mai multe ori cu retinere. De ce se intampla acest lucru? Pentru ca informatiile legate de activitatea de vanzari nu sunt organizate corespunzator. Fie ca provin de la departamentul de contabilitate, fie ca provin de la agentii de vanzari din teren sunt greu de organizat si centralizat fara ajutorul unui CRM.

Toate aceste informatii sunt necesare departametului de vanzari si marketing pentru: a evalua activitatea si rezultatele agentilor de vanzari, a observa cerintele pietei si a reactiona in consecinta, a stabili clientii cei mai importanti catre care trebuie indreptate actiunile de fidelizare. Afla si celelalte 2 aspecte pentru care informatiile sunt importante pentru departamentul de vanzari si marketing.

Ai 5 solutii la dispozitie prin care informatiile necesare pentru rapoarte sunt completate si utilizate la randament maxim: recompensezi agentii de vanzari care completeaza corect si la timp informatiile (intr-un CRM), implici agentii de vanzari in construirea sistemului de gestiune a informatiilor, standardizezi pe cat posibil datele ce trebuie completate (afla si celelalte 2 solutii prin care imbunatatesi raportul de vanzari).

Descopera articolul complet despre cele 5 metode prin care imbunatatesti raportul de vanzari si afla de ce e important sa motivezi omul de vanzari sa foloseasca un sistem CRM.

Te-ar putea interesa si: