Atragerea unui client nou este de 10 ori mai costisitoare comparativ cu pastrarea satisfactiei unui client actual. Din acest principiu, reiese faptul ca e foarte important ca eforturile companiei sa se indrepte in directia fidelizarii clientilor. In acest sens, cunoasterea semnalelor care indica posibilitatea pierderii clientilor reprezinta un ”must have“ pentru orice politica de fidelizare.

Prin urmare, cele 3 semnale care indica posibilitatea pierderii unui client sunt : scaderea vanzarilor raportata la unitatea de timp potrivita, scaderea interactiunii client-companie (afla si cel de-al treilea semnal al pierderii clientilor).

Iata si cele 3 solutii prin care reduci riscul de pierdere al clientilor : iti pui la punct un sistem intern (soft de CRM) prin care gestionezi relatia cu clientii, iti folosesti intuitia si contactezi clientul atunci cand simti ca ceva nu e in regula (afla si cea de-a treia solutie prin care reduci riscul de pierdere al clientilor).

Descopera articolul complet despre clientii pe care esti pe cale sa ii pierzi si afla concluziile care te ajuta sa imbunatatesti procesul de fidelizare.

Te-ar putea interesa si: