Mediul economic instabil cu care se confrunta piata actuala din Romania atrage tot mai multe oportunitati si amenintari. Adaptarea eficienta a companiilor nu se rezuma la evitarea amenintarilor, se impune o calificare a oportunitatilor in functie de productivitate si posibilitati de conversie. Iti propunem 3 solutii prin care poti califica oportunitatile companiei.

Pentru a pune in aplicare solutiile e nevoie de identificarea problemelor ce pot aparea in legatura cu potentialii clienti.

Calificarea oportunitatilor – probleme posibile

  • Contactele din baza de date nu sunt actualizate;
  • Dezinteresul potentialilor clienti;
  • Valorea scazuta a clientului sau a potentialului client.

Descopera si celelalte 2 probleme ce pot aparea in procesul de calificare a oportunitatilor.

Calificarea oportunitatilor – solutii viabile

  • Realizeaza cu regularitate o apreciere asupra posibilitatilor de conversie a potentialilor clienti;
  • Informeaza-te atent si tine cont de parerea agentului de vanzari (acesta trebuie sa formuleze o opinie in legatura cu posibilitatea tranformarii unei oportunitati in vanzare efectiva).

Descopera si cea de-a treia solutie prin care elimini oportunitatile neproductive.

Concluzia e simpla: un numar mare de oportunitati nu e echivalent cu cresterea vanzarilor. Descopera articolul complet si afla de ce e importanta legea lui Pareto in calificarea oportunitatilor.

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Website Comments

  1. Filme online subtitrate in limba romana

    Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Post a comment