Te-ai hotarat sa incepi un business in mediul online? Primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa validezi modelul de business si apoi sa gasesti o platforma care sa stea la baza viitorului tau magazin virtual. Ulterior, va trebui sa decizi cum sa arate vitrina magazinului tau, cum trebuie sa prezinti produsele pentru a atrage clienti si, mai ales, cum poti sa-i transformi pe acestia in clienti fideli.

In curand, vei realiza ca si in mediul virtual e important “vadul” si ca nu e suficient sa ai cele mai bune produse, conditiile de livrare cele mai favorabile si/sau cele mai competitive preturi….potentialii clienti trebuie sa te gaseasca in marele “cloud”.

servicii-integrate-ecommerce

Desi pare coplesitor la prima vedere, iti garantam ca atata timp cat actiunile urmaresc un proces validat si cat ai sprijinul unei companii specializate care sa te ajute in toate etapele (de la validarea idéii de business pana la maturitatea afacerii), rezultatele se vor vedea mai repede iar costurile totale vor fi mai mici, si mai ales, controlabile.

In cazul in care vei opta pentru serviciile integrate de e-commerce vei avea acces la expertiza tehnica si de business a companiei care iti ofera consultanta in faza de dezvoltare a afacerii – de la ideea initiala, la functionalitatile tehnice de care ai nevoie, la actiunile de promovare in mediul online si offline. Mai mult, pentru a avea o rentabilitate a investitiei cat mai buna, e recomandabil sa alegi solutiile de e-commerce scalabile care au facilitati ce pot fi implementate atunci cand e nevoie de ele, pe masura dezvoltarii business-ului in mediul online.

Serviciile integrate de e-commerce iti aduc urmatoarele avantaje (in special in etapa initiala): sinergia actiunilor, eficienta de cost, rapiditatea implementarilor, gradul de control.

Servicii integrate de e-commerce – Sinergia actiunilor

optimizare-seo

E bine sa ai in vedere ca dezvoltarea / constructia magazinului tau online influenteaza actiunile ulterioare de promovare in principal din urmatoarele motive:

  • Optimizarea pentru motoarele de cautare – SEO. Fara a lua in calcul regulile SEO in momentul dezvoltarii magazinului online, promovarea ulterioara va fi afectata in mod negativ, iar costurile vor fi mai mari;
  • Promovarea prin Google AdWords – continutul magazinului online determina asa numitul “Quality Score” acordat de Google influentand succesul si costul unei campanii;
  • Prezentarea produselor si procesul de comanda. Usurinta cu care clientii gasesc produsul de care au nevoie si mai ales, simplitatea si rapiditatea plasarii unei comenzi influenteaza atragerea vizitatorilor si conversia acestora in clienti.

Servicii integrate de e-commerce – Eficienta de cost

  • economii de scara;
  • utilizarea eficienta a bugetului disponibil.

Servicii integrate de e-commerce – Rapiditatea implementarilor

In mediul online, rapiditatea transmiterii informatiei si dinamica modificarilor te obliga sa fii in permanenta pregatit pentru a adapta continutul (categoriile de produse, pagina produsului ofertele promotionale, serviciile oferite, etc) magazinului online la dorintele clientilor. Din acest motiv, legatura stransa tehnic-marketing influenteaza implementarea modificarilor in ceea ce priveste:

user-usability

Serviciile integrate de e-commerce – Gradul de control

In ceea ce priveste gradul de control, serviciile integrate de e-commerce sunt in primul rand recomandate datorita eficientizarii comunicarii.
Monitorizarea, analiza si optimizarea continutului magazinului online se fac de catre un singur furnizor care garanteaza securitatea datelor.

Concluzie

Solicita o oferta personalizata privind serviciile integrate de e-commerce (consultanta, dezvoltare, promovare, mentenanta) si pune in practica idee ta de business. Afla mai multe detalii vizitand site’ul www.izzisale.ro

Te-ar putea interesa si: