Pentru a crea mesaje relevante pentru tipul de consumator catre care comunici, Google iti pune la dispozitie cateva tooluri. Acestea iti sunt de folos pe intreaga durata a campaniei de promovare a magazinului online, din primul pas, research’ul de cuvinte cheie, pana la monitorizarea si optimizarea rezultatelor.

Le vom trata pe fiecare in parte, respectand ordinea in care le poti utiliza.

1.Google Keyword Tool

Te ajuta sa identifici volumul de cautari pe anumite cuvinte cheie. De asemenea, poti observa care este nivelul competitiei pe acele cuvinte.


2.Google Insight Search

Statisticile oferite de Insight Search iti sunt de folos, in primul rand, pentru a observa trendul de cautari pe anumite domenii. Iti faci o imagine clara asupra celor mai frecvente cautari si a celor in crestere. In acest moment, “piese auto online” si “magazine online timisoara” ocupa primele 2 pozitii in topul cresterilor din domeniul magazinelor online.

3.Google Suggestor

Te ajuta sa dezvolti lista de cuvinte cheie. La fiecare cautare iti sunt sugerate o serie de cuvinte asemanatoare celui cautat de tine. E important sa corelezi aceste sugestii cu volumul de cautari pe care il inregistreaza.

4.AdWords Editor

Prin descarcarea  acestuia, poti gestiona offline campaniile de AdWords. Ti-l recomandam, in cazul in care, desfasori un numar mare de campanii AdWords.

5.Ad Preview Tool

Prin acest tool poti testa anunturile create anterior, ai posibilitatea de a observa anuntul tau asa cum va aparea in cautarile userilor, fara a contoriza vizitele sau impresiile.

6.Display AD Builder

Cu ajutorul lui creezi campaniile de promovare sub forma de imagini sau animate. Vom reveni cu mai multe informatii despre aceste campanii de promovare intr-un articol viitor.

7.Google Website Optimizer

Cu Google Website Optimizer testezi conversia diferitelor variante de landingpage. Prin A/B testing stabilesti care dintre titluri, headline-uri sau butoanele de call-to-action realizeaza conversia.

8.Double Click AD Planner

Il poti utiliza in definirea targetului magazinului tau online. De asemenea, te ajuta sa compari aceste date cu cele ale concurentilor tai.

9.Google Analytics

Prin integrarea cu Google Analytics, poti monitoriza si compara rezultatele campaniilor AdWords cu traficul magazinului online. Observi rapid cu cat au contribut aceste campanii la indeplinirea obiectivelor setate in Analytics ( numar de vizitatori pe site, pagini vizitate, comenzi plasate..etc ).

Concluzie

Planifica atent fiecare campanie de promovare a magazinului online si foloseste-te de avantajele pe care aceste tooluri ti le ofera.
Stii si alte exemple, scrie-le in caseta de comentarii si le dezbatem impreuna.

Te-ar putea interesa si: