Exista practic doua tipuri de instrumente pentru generarea lead-urilor: outbound si inbound. Cele mai folosite sunt tool-urile inbound, insa vom reveni la acest lucru, putin mai tarziu.

build

Outbound

  1. BuiltWith – un instrument util pentru a afla ce companii (site-uri) sunt potentialii clienti ai business-ului vostru.
  2. AutoPilot, Ebsta sau Ecquire pentru a obtine lead-urile prin LinkedIn.
  3. Linkedin – evident, prin mesaje private, e-mail-uri dedicate sau apeland la ajutorul Rapportive.
  4. Conspire.com – pentru a vedea daca exista contacte comune si pentru a face primul pas spre o relatie de business. Un tool destul de putin folosit insa care are cateva optiuni folositoare.
customer

Inbound

Privind generarea de lead-uri inbound, exista o serie de resurse pe care le puteti folosi: blog-ul companiei, blogul personal, propriile pagini de destinatie (landing page-uri) si, evident, social media. HubSpot este probabil cel mai popular tool, care tine evidenta tuturor landing page-urilor, scorul lead-urilor, conversion tracking, etc.

Alte Instrumente:

  1. O alternativa pentru scorul lead-urilor este Infer;
  2. O alternativa pentru „drip marketing” (trimiterea mesajelor targhetate) este folosirea Customer.io;
  3. Daca folositi deja aceste tool-uri, puteti utiliza Segment.io pentru segmentarea datelor si analizare lor in sisteme diferite;
marketo
  1. Pentru managementul social media recomandam calduros HootSuite si Buffer.
  2. Pentru automatizarea proceselor de marketing puteti folosi (daca nu o faceti deja) Marketo;
  3. Un tool istet care promite sa transforme vizitatorii in clienti este LeadzGen, pe care il puteti testa in special pentru business-urile tip e-commerce si pentru cele tehnologice.
  4. Una dintre cele mai usor de „manevrat” plaftorma de management Social Media pentru sectorul B2B, care masoara si amplifica potentialul de marketing al postarilor sociale este Oktopost.

Evident, instrumentele pentru marketing-ul online apar si dispar de la o saptamana la alta. Puteti folosi platforme precum Producthunt ori Betalist pentru a gasi noi instrumente.

#Sfatul nostru este sa le incercati, sa le testati si daca nu obtineti nici un rezultat, sa le abandonati. Personal, credem in contentul unic, de calitate, care reuseste sa aduca plus valoare clientului sau potentialului cumparator. In aces sens, propriul blog sau o platforma tip forum (precum Quora) are o rata mare de probabilitate de a angrena o persoana intr-un proces de cumparare, afiliere, contactare, etc. Dar trebuie sa va convingeti de asta testand.

btn

Te-ar putea interesa si: