Bannerele magazinelor online reprezinta una dintre cele mai importante actiuni de promovare a produselor, ofertelor in cadrul site-ului. Din acest motiv, e important ca acestea sa comunice mesajul portivit atat prin imagine cat si prin texte. In continuare gasesti cateva sugestii in acest sens.

Fie ca ne referim la bannerele principale, fie ca ne referim la cele secundare (dispuse de cele mai multe ori in zonele laterale), acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele 3 roluri :

1. Fa-le sa atraga atentia

Pe langa zona in care plasezi bannerele in site, ai la indemana si alte modalitati pentru a realiza acest lucru :

  • dimensiunea
  • forma
  • culorile folosite

Exemplul 1 – Magazinul online Tesco

Bannerele magazinelor online

2. Fa-le sa starneasca interesul

Daca in cazul atragerii atentiei designul imaginii are rolul principal, lucrurile se schimba in ceea ce priveste interesul. Fie ca se refera la o oferta promotionala, la un produs sau la un serviciu, bannerul va starni interesul daca :

  • Oferta transmisa e credibila. Studiile indica faptul ca o oferta promotionala, de tipul reducerilor, e in acelasi timp credibila si importanta pentru client atunci cand procentul de reducere variaza intre 20 % si 35 %. Desi, aparent, o reducere de 70 % aduce un plus de valoare din punct de vedere financiar pentru client, atrage in acelasi timp neincredere si suspiciuni.
  • Promotia are caracter exclusiv. Straduieste-te, pe cat posibil, sa realizezi oferte pe care clientul nu le poate intalni la concurenta ta.
  • Informatiile sunt clar prezentate. Pune accent pe avantajele pe care clientul le obtine.
  • Oferta este limitata in timp.

Asadar, textul si mai ales caracteristicile promotiei prezentate joaca rolul principal.

Exemplul 2 : Magazinul online Play

Banner magazin online

3. Fa-le sa impulzioneze actiunea

Avand in vedere ca majoritatea clientilor prefera sa fie indrumata in procesul de achizitie, trebuie sa pui accent pe simbolul/textul de call-to-action. Poti face apel la actiune prin :

  • Simboluri
  • Mesaje

Concluzie

Foloseste-te de avantajele bannerelor pentru impulsionarea vanzarilor magazinului tau online si apeleaza la o echipa de specialisti cu experienta!

Te-ar putea interesa si: