Ziua de 9 mai a coincis cu sfarsitul Conferintelor Nationale de E-commerce 2012. Focusata mai mult pe sfaturi practice, ziua a 2-a a celui mai important eveniment national de e-Commerce a adus in prim plan o serie de workshopuri interesante si modulul E-commerce Zone destinat consultantei de specialitate.

Date si informatii utile Gpec 2012

In continuare, gasesti un scurt rezumat pentru ceea ce s-a discutat in cadrul ultimei zile de prezentari la Gpec 2012.

gpec 2102


Rata medie de conversie a magazinelor online

  • Rata medie de conversie a magazinelor online din Romania este 1 %, pe nise ajungand la maxim 10% ;
  • Rata medie de conversie pentru Direct Trafic = 0,85% – 1% ;
  • Rata medie de conversie pentru Organic Trafic = 0,35% – 0,75% ;
  • Rata medie de conversie pentru CPC = 0,15% – 0,55% ;
  • Rata medie de conversie pentru Bannere = 0,01% – 0,10% ;
  • Rata medie de conversie pentru Social Media = 0.15% – 0,85% ;
  • Rata medie de conversie pentru magazinele de Fashion = 1,5%, ITC = 1%, Jucarii = 1,5%.

Sfaturi privind promovarea prin campanii AdWords

  • Alege optiunea “Accelerated Delivery” pentru setarea campaniilor AdWords ;
  • Foloseste Insertia Dinamica in crearea Ad’urilor de promovare (despre care am mai scris in articolul “E-commerce – 8 trucuri prin care textul Ad’ului vinde” ;
  • Defineste cu atentie lista de cuvinte negative si modalitatea de setare a acestora ;
  • Nu seta un buget mai mic de 1EUR/cuvant cheie pe zi .

2 informatii importante

  • La nivel mondial se incearca oficializarea timpului de 11-13 secunde ca interval de bounce. In cazul in care, un user petrece mai mult de 13 secunde pe o pagina, dupa care paraseste site’ul respectiv, aceasta actiune nu va mai fi considerata bounce ;
  • 80 – 90 % din adresele de e-mail din Romania sunt inregistrate pe Yahoo.

IzzIsale la Gpec 2012

Izzisale la Gpec



Tinem sa felicitam echipa care s-a ocupat de organizarea evenimentului Gpec 2012 pentru profesionalismul si inspiratia de care a dat dovada.

Te-ar putea interesa si: