Incepand cu partea de experienta si pana la punerea efectiva in practica a unui intreg concept de magazin, comerciantii si antreprenorii isi pot transforma magazinul de pe strada sau din mall, intr-unul prin care sa vanda online.

La cea mai recenta conferinta la care Inotec a participat, titlul prezentarii a fost chiar De ce sa vinzi online? si era adresata celor care au un business offline si vor sa inteleaga mai bine ce avantaje aduce cu el online-ul. Ne-am fi asteptat ca in 2015 magazinele online sa fie o normalitate, ceva firesc, insa de cele mai multe ori in Romania, nu se intampla asta. Intr-o lume conectata non-stop la internet, lipsa serviciilor wi-fi, a platilor cu cardul contactless sau a cumparaturilor rapide click & collect ar trebui sa fie exceptia de la regula. Din pacate, acestea nu sunt exceptiile.

Bineinteles ca cei mai multi ne vor intreba care sunt retele succesului. Bineinteles ca noi le vom repeta ca nu exista asa ceva si ca totul sta in colaborare si in implicare, doua cuvinte pe care trebuie sa le internalizeze fiecare agentie de dezvoltare de business si fiecare antreprenor.

Repetam de foarte multe ori exemplul acesta cand primim un raspuns evaziv de la un client care se asteapta la potiuni magice: „Tineti minte acum cativa ani cand Google a dezvoltat o masina care se conducea singura? Ce s-a intamplat cu ea, mai stiti?”. Unii vor intelege. Altii vor parasi birourile noastre sau ale altor agentii la fel de nedumeriti si de nepasatori, continuand sa faca bussiness doar in offline. Intrebarea este: pana cand?

Si pentru ca sunt foarte multe business-uri care trec din offline in online, avem cateva exemple care sa va convinga.

In .com

Birds Eye

Birds Eye

  1. Birds Eyecea mai isteata campanie de marketing

Birds Eye a inteles ca oamenii stau pe retelele sociale pentru ca de acolo se inspira. Chiar si in ceea ce priveste masa de pranz. Asa ca ideea de a plati o masa cu o fotografie ulpoadata pe Instagram cu tag-ul #BirdsEyeInspirations s-a dovedit a fi extraordinara.

IkeaAR

  1. Ikeacum sa folosesti realitatea augumentata pentru a vinde online

Ikea, lider mondial de vanzari pentru casa si decoratiuni, este unul dintre brandurile care a inteles inca de la inceput ca nu poate creste decat aducand noutati consumatorilor sai si de a le aduce noi cai prin care acestia pot experimenta Ikea si altfel decat offline.

  1. C&Acomunitatea fashion dicteaza pe Facebook

Ce-au facut cei de la C&A este o adevarata campanie de guerilla marketing. Concluzia insa este simpla: sa aduci in offline partea de online, modificand umerasele normale sa arate cate like-uri primeste in timp real o anumita piesa de vestimentatie, este ceva cu adevarat folositor. Si absolut apetisant pentru o amatoare de moda!

 CA_Fashion_Like

In .ro

In Romania, tot mai multi antreprenori inteleg ca un magazin online iti poate aduce si cu peste 50% mai multe vanzari decat un magazin dintr-un mall. De-a lungul timpului, insa mai ales de doi ani, Inotec incearca sa ajute tot mai multe business-uri sa intre in online. Printre proiectele noastre de succes se numara eMenatwork, Atmosphere Fashion, Sklz.ro, Stilago, Eventusff sau Cristim.

Pentru mai multe informatii ne poti contacta aici.

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Post a comment