Conform celui mai recent studiu realizat de Google Romania si Unlock Research, 88% dintre persoanele intervievate nu sunt infuentate, in decizia de a vizita un anumit site din rezultatele cautarilor pe Google, de tipul afisarii, platita sau organica. In continuare, iti vom prezenta 3 reguli importante pe care trebuie sa le respecti atunci cand dezvolti o campanie AdWords pentru magazine online.

1.Nu folosi “click aici” in Call To Action

 
 

campanie_google_adwords

 
 
Restrictiile de text legate de CTA din anunturile campaniei de promovare AdWords fac referire la:

  • Interzicerea folosirii sintagmei “Click aici”
  • Interzicerea folosirii unui Call To Action referitor la pagina de “Google +”. Exemplu: “Click +1”
  • Interzicerea utilizarii unui CTA care se continua in link’ul afisat. Exemplu: “Descopera siteul: “

Mai multe detalii poti afla din politica Google AdWords.

2.Utilizarea superlativelor “cel mai bun” sau “numarul 1”

Pentru a putea adauga in textul anuntului de promovare din Google AdWords sintagme care fac referire la diverse topuri in care este implicat magazinul tau online trebuie sa:

  • afisezi in magazinul online sursa terta care certifica acest lucru. Exemplu: daca adaugi in Ad textul: “Cel mai bun magazin din Home&Garden”, pe site trebuie sa afisezi detalii despre sursa acestei distinctii.

Recomandare: Daca ai castigat unul dintre premiile acordate in cadrul GPEC 2012, testeaza impactul afisarii in Ad’ul din AdWords a unei mentiuni legate de premiu, nu inainte de a adauga pe site detalii despre aceasta distinctive.

Atentie, testimonialele nu sunt considerate terta parte, deci nu pot fi folosite ca sursa pentru afisarea superlativelor in anuntul tau de promovare.

Studiu de caz. Cum creezi o campanie AdWords cu ROI de 325% si 102 Conversii.

3.Reguli privind Link’ul afisat in anunt (Display URL)

 
 

 
 
Pentru a respecta regulile de publicitate prin AdWords legate de Link’ul afisat trebuie sa tii cont de urmatoarele detalii:

  • domeniul link’ului afisat trebuie sa corespunda cu domeniul link’ului catre care trimite anuntul tau
  • poti folosi un singur domeniu pe Ad Group (nu poti promova 2 site’uri in acelasi Ad Group al campaniei)
  • poti folosi redirecturi cu conditia ca domeniul final catre care se realizeaza redirectul sa corespunda cu domeniul afisat in anuntul de promovare

Concluzie

Foloseste-te de avantajele pe care o campanie de promovare Google AdWords ti le poate aduce, respecta regulile stabilie de Google si monitorizeaza atent fiecare rezultat.

Ai nevoie de mai multe detalii despre realizarea unei campanii AdWords, lasa-ne un comment sau scrie-ne pe contact@inotec.ro si-ti vom raspunde in cel mai scurt timp.

Te-ar putea interesa si: