Google realizeaza updateuri repetate nu doar in algoritmul de cautare, ci si in cadrul metodei de promovare Google AdWords. Patru modificari au fost lansate recent in Romania, doua in afara Romaniei, una  se afla inca in faza de testare. Astazi ne vom indrepta atentia catre cele 4 facilitati lansate recent in Romania, urmand ca in articolele urmatoarele sa ne oprim atentia asupra celor care urmeaza sa fie lansate in tara noastra.

1.Google AdWords Lead – Phone

Ce presupune facilitatea Google Adwords Lead – Phone?
Presupune generarea de leaduri pentru magazinul tau online din Ad-ul (anuntul) de promovare. Prin postarea numarului de telefon, intr-o sectiune separata din anunt, potentialul client te va putea contacta automat pentru a-ti cere detalii despre oferta/produs. Apelul realizat va ajunge la tine prin intermediul Google, fiind redirectionat automat.

Poti afisa numarul de telefon si in descrierea anuntului, insa, potentialul client nu te va putea contacta automat in momentul in care vede anuntul.

Google Adwords Lead - Phone

Cand e recomandat sa folosesti Google Adwords Lead – Phone?
O astfel de campanie e recomandata in momentul in care:

  • Te-ai hotarat sa promovezi magazinul tau online printr-o campanie AdWords setata sa ruleze doar in cazul cautarilor realizate de pe un telefon mobil.
  • Targetul produsului promovat e format, in cea mai mare parte, din clientii specializati.
  • Targetul produsului/categoriei promovate e format din clienti care nu-si aloca timp pentru research.

Detaliile oferite de Google despre Google Adwords Lead – Phone. Si TechCrunch a scris despre asta.

2.Google AdWords Social

Ce presupune facilitatea Google AdWords Social?
Odata setata legatura dintre contul magazinului tau online din Google + si contul din AdWords, toate Ad-urile vor avea setata optiunea (default) de afisare a butonului de +1.

Google AdWords Social

Google nu te va taxa (din punct de vedere financiar) in momentul in care pagina ta de Google + inregistreaza un “+1” din anunturile campaniei AdWords.

Cand e recomandat sa folosesti Google Adwords Social?
E oportun sa te folosesti de aceasta facilitate in momentul in care:

  • Magazinul tau online comunica frecvent prin intermediul contului din Google +.
  • Contul magazinului online din Google + are un numar suficient de mare de “+1”.

Important – Prin legatura dintre cele 2 conturi (Google + si Google AdWords) cresti relevanta Ad-urilor de promovare.

Detaliile oferite de Google despre Google Adwords Social. Si PPC Hero a scris despre asta.

3.Google AdWords Maps

Ce presupune facilitatea Google AdWords Maps?
Asemanatoare ca si beneficii cu Google AdWords Express, presupune afisarea adresei din Google Place in dreptul Ad-ului de promovare, in momentul in care exista o corespondenta intre locul din care potentialul client realizeaza o cautare si setarile geografice ale magazinului tau (sediu / showroom / magazin offline) din Google Place.

Google Adwords Maps

Cand e recomandat sa folosesti Google Adwords Maps?
Adauga aceasta optiune in campania Adwords atunci cand:

  • Ai setat cu atentie contul din Google Place
  • Desfasori o campanie targetata din punct de vedere geografic.

Detaliile oferite de Google despre Google Adwords Maps.

4.Google AdWords Link

Google Adwords Link

Ce presupune facilitatea Google AdWords Link?
Prin Google Adwords Link poti adauga 10 link-uri suplimentare in cadrul anuntului de promovare. Din aceste 10 linkuri, random, 2, 4 sau 6 vor fi afisate pe dektop, laptop si tableta, in timp ce smatphone’ul suporta doar 2. Costul per click este acelasi cu cel setat pentru Ad’ul respectiv.

Cand e recomandat sa folosesti Google Adwords Link?
Poti folosi aceasta facilitate atunci cand:

  • Promovezi o categorie de produse.
  • Realizezi o campanie de awerness pentru magazinul online.
  • Realizezi un test de impact pentru diferite categorii/produse.

Detaliile oferite de Google despre Google Adwords Link.

Concluzie

Foloseste-te de aceste facilitati in momentul in care setezi campania AdWords. Inainte de a trage concluzii, asigura-te ca ai testat fiecare avantaj. In cazul in care, vrei sa apelezi la o echipa de specialisti care se vor ocupa de promovarea magazinului tau online, iti recomand promovarea magazinelor online.

Daca informatiile din articol ti-au fost de folos, ai la indemana butoanele de mai jos pentru a le impartasi cu grupul tau de prieteni. Succes!

Te-ar putea interesa si: