In momentul in care te-ai hotarat sa mizezi pe o campanie de promovare a magazinului online prin intermediul Google AdWords, trebuie sa iei in considerare elementele cheie ce nu trebuie sa lipseasca din structura Landing page’ului. In continuare, iti prezentam lista completa a acestora.

Pentru a dezvolta o campanie AdWords pentru magazinul tau online, cu o rata de conversie (vizite vs vanzari) importanta, asigura-te ca fiecare detaliu al campaniei e stabilit in planul de promovare. Astfel, respecta cei 6 pasi in definirea campaniilor pentru Google AdWords.

Ce trebuie sa contina Landing Page’ul realizat pentru magazinul online

landing page magazin online

Indiferent de categoria de produse pe care o promovezi, landing page’ul trebuie sa contina:

  • Valoarea – plusul de valoare pe care produsele il aduc potentialului client. Avantajul principal pentru care clientul e dispus sa plateasca. Exemplu: “confortul”, “siguranta”.
  • Oferta – fiecare landing page trebuie sa se bazeze pe o oferta. Exemplu: reducere de pret, transport gratuit, produs cadou, produs in plus, etc.
  • Imboldul – fiecare oferta prezentata prin intermediul landing page’ului trebuie sa fie delimitata in timp. Exemplu: oferta valabila pana la 1 Martie.
  • Increderea – din structura landing page’ului nu trebuie sa lipseasca elemente de incredere care elimina teama clientului. Exemplu: “Verified by Visa”.

Aceste 3 elemente trebuie subliniate atat in pagina de promovare a produselor, cat si in textul Ad’ului ( descopera secretele unui anunt de promovare reusit, in articolul E-commerce – 8 trucuri prin care textul Ad’ului vinde).

Ce legatura trebuie sa existe intre Cuvinte cheie – Ad Text – Landing page

landing page magazin

Continuitatea de-a lungul celor 3 puncte critice ale fiecarei campanii AdWords, respectiv, stabilirea cuvintelor cheie pe care se va miza (Exemplu: “piese auto fiabile” ), dezvoltarea Ad Textului ( anuntul de promovare. Exemplu titlu: “Cauti piese auto fiabile?), crearea Landing page’ului (Exemplu headline: “Alege piesele auto fiabile” ) se bazeaza pe urmatoarele legaturi:

  • Cuvinte cheie <-> Ad Text – adauga in textul Ad-ului cele mai importante cuvinte cheie (in functie de volumul de cautare. Mai multe informatii despre toolurile de care ai nevoie in campaniile AdWords gasesti in articolul “9 tooluri de care ai nevoie in campaniile de AdWords“).
  • Cuvinte cheie <-> Landing page – adauga in Meta Taguri (elementele din landing page in functie de care Google recunoaste continutul ) cele mai importante keyworduri cuvinte cheie ale campaniei.
  • Ad Text <-> Landing page – legatura stransa : comunica valoarea, oferta, imboldul.
  • Cuvinte cheie <-> Ad Text <-> Landing page – cuvinte comune ce se vor regasi in fiecare dintre cele 3.

Concluzie

Cauti o solutie de dezvoltare a magazinului online? Asigura-te ca furnizorul tau de servicii de e-commerce iti poate oferii o solutie integrata de dezvoltare, ce contine atat o platforma cu facilitati importante, cat si servicii de promovare profesioniste.

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Website Comments

  1. Eu

    Mai oameni chiar mi-ati fost de ajutor, am invatat destul de multe lucruri frumoase despre marketing online. As avea si eu o intrebare, in afara de cuvintele alese pentru transmiterea mesajului, de ce ar trebui sa se tina cont la crearea unui landing page in privinta aspectului? Multumesc anticipat.

  2. admin

    Multumim frumos pentru aprecieri, te asiguram ca si in continuare vei gasi sfaturi si idei utile.

    Legat de intrebarea ta, e important ca aspectul landing page’ului si informatia descrisa sa raspunda la 3 intrebari importante, din punct de vedere al potentialului client:

    1.Unde sunt ?
    2.Ce pot sa fac aici?
    3.De ce as face lucru asta?

    Mult succes,

    Razvan.

Post a comment