Sa iti creezi un magazin online este incredibil de simplu! Serios, nu glumim, oricine isi poate face de la zero un magazin online si in doar cateva ore il poate face functional.

Partea grea insa nu aici se gaseste. Adevarata provocare sta in a-i aduce pe consumatori in magazinul tau online si de a-i convinge ca produsul pe care tu il vinzi, merita sa fie cumparat! Adica investitia lor este una inteleapta daca te aleg pe tine. Cum faci asta?

ecommerce inotec

1. Alege cu mare atentie platforma

Este bine sa te gandesti inca de la inceput la obiectivele magazinului tau online si sa-ti alegi o platforma care sa fie:

–  o solutie integrata. Fiecare proiect de e-Commerce beneficiaza de know how-ul si experienta in analiza, dezvoltarea si promovarea online.

customizabila avansata. Dezvoltata in-house, platforma de e-Commerce completa a fost special creata pentru a raspunde fiecarei cereri din partea clientilor.

– cu un grad complet de securitate.

integrabila. Dezvoltata dupa principiul adaptabilitatii, platforma de e-Commerce se integreaza rapid cu orice soft folosit de clienti, fie ca ne referim la un ERP, CRM sau la un alt soft de analiza si management.

–  usor de utilizat. Utilizarea functiilor platformei se realizeaza facil si rapid, nefiind nevoie de cunostinte specializate de programare (HTML, PHP, MySQL, etc) pentru a putea administra magazinul online in proportie de 100%.

Capture

Citeste mai multe despre IzziSale

2. Optimizeaza permanent

Paginile care se incarca incet inseamna clienti pierduti. Informatia imprastiata se traduce, din nou, in pierdere. Daca nu dai atentie comportamentului utilizatorilor magazinului tau, nu stii ce sa imbunatatesti.

Tot din procesul de optimizare face parte si trackingul si researchul pentru a vedea ce face concurenta. De cele mai multe ori actiunile competitiei sunt motivationale.

3. Sa vinzi nu mai este suficient

Consumatorul modern este educat si ia decizii in cunostinta de cauza. Un vanzator nu poate decat sa prezinte mai multe variante ale ofertei sale sau sa argumenteze beneficiile unui anumit produs.

Asadar, aici vorbim despre input-ul pe care ti-l poate da o agentie de marketing, un studio de branding sau un departament de comunicare dedicat. In plus, un client trebuie castigat, asa incat trebuie sa pui la punct o strategie de fidelizare, un newsletter cu informatii valoroase trimis constant si, eventual, un sistem de bonificatii sau oferte pentru clientii fideli.

Foarte importanta este si prezenta in social media, discutiile cu consumatorii, dialogurile create pe platformele puse la dispozitie de magazinul tau online.

4. Continutul face diferenta

– Doar o imagine si o descriere bine scrisa chiar pot face diferetena?

– Da.

Un scurt paragraf scris bine si o imagine care vorbeste corect „produsul sau” pot face diferenta. Insa nu trebuie sa te opresti aici. Sursa ta inepuizabila de continut sunt chiar clinetii tai. Parerile lor chiar conteaza, si le poti transforma in testimoniale, in repostari pe Instagram sau in discutii pe Facebook.

Nu subestima dorinta consumatorilor tai de a-si impartasi optiunile si parerile privind un produs sau o experienta de cumparare, mai ales daca, de exemplu,l oferi si un premiu pentru „cel mai activ comentator”.

Daca vrei sa-ti faci un magazin online si ai nevoie de ajutor, scrie-ne si hai sa vedem cum putem sa te ajutam!

btn-hover

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Post a comment