Te-ai hotarat sa dezvolti un magazin online dupa un plan bine pus la punct? Ia in calcul informatiile urmatoare pentru a transforma simpla vizita a magazinului online in achizitii repetate.

Tangibilizarea – elementul cheie

Din punct de vedere al clientului, posibilitatea de a observa toate detaliile produsului reprezinta avantajul principal al magazinelor din mediul offline. Acest lucru poate fi suplinit, in cazul magazinelor online, de informatia detaliata, concreta, redata prin text si imagini.

1.Imaginea produsului

Ai cateva metode prin care poti convinge clientul:

  • Galeria de imagini. Fiecare produs trebuie sa aiba intre 3 si 5 imagini. Iti recomand sa pui accent pe detaliile importante ale produsului, pe variantele de culori (acolo unde este cazul) si pe unghiurile diferite din care este privit.
  • Produsul in folosinta. Nu trebuie sa-ti lipseasca imagnile cu modul in care este folosit produsul. Imaginea care surprinde produsul in uz este echivalenta unui testimonial.

Exemplu : Magazin online PotteryBarn

Solutie ecommerce - Imaginea produsului

  • Zoom pe imagini. Realizeaza poze de calitate. Ofera posibilitatea clientului de a observa fiecare detaliu al produsului prin actiunea de zoom in cadrul pozei.

Exemplu : Magazin online HSN

Dezvoltare magazine online - imaginea produsului

2.Descrierea produsului

Ce tipuri de descriere trebuie sa aiba produsul tau:

  • Descrierea non-tehnica. Identifica principalele 3 avantaje pe care utilizarea produsului le aduce clientului si descrie-le succint, in cateva randuri.

Exemplu : Magazin online Cooking.com

Dezvoltare magazine online - descrierea nontehnica

  • Descrierea tehnica. Te va ajuta la informarea corecta a clientului specializat, cel care cauta detaliile tehnice.

Asadar, e important sa definesti cu exactitatea cui se adreseaza produsele tale. In cazul clientului nespecializat (cel care realizeaza achizitii pe baza impulsului emotional) pune accent pe descrierea non-tehnica, in cazul clientului specializat (cel care realizeaza achizitii rationale) pe cea tehnica.

3.Transportul produsului

Cum poti adauga valoare produsului prin informatiile legate de transport:

  • Mentioneaza, cu aproximatie, momentul in care produsul ajunge la destinatie. Din punct de vedere al clientului, aceasta informatie e foarte importanta.
  • Afiseaza clar adresa de la care clientul poate ridica produsul. Clientul trebuie sa gaseasca usor si rapid aceasta informatie pe site.
  • Stabileste valori ale comenzii de la care transportul devine gratuit. Foloseste-te de aceasta facilitate pentru a impulsiona vanzarile.

Exemplu : Magazin online Walgreens.com

Solutie ecommerce - transportul produsului

  • Vrei sa reduci pretul produsului cu 10 % ? Din punct de vedere al clientului, eliminarea taxelor de transport are un impact mai mare in mintea sa decat reducerea pretului produsului. Acest lucru nu este valabil doar la un cost echivalent, ci si in cazul in care, economia costurilor de transport este mai redusa comparativ cu eventuala reducere de 10 % a pretului produsului.

Concluzie

Analizeza fiecare detaliu al magazinului tau online din punct de vedere al clientului. Nu ai timpul necesar sau disponibilitatea de a dezvolta modificarile “user-friendly” apeleaza la o echipa de specialistii in dezvoltarea si promovarea magazinelor online!

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Website Comments

Post a comment