1. Creeaza un subject care sa starneasca curiozitatea

Subject line-ul este primul lucru pe care il vede clientul tau. Daca nu testezi si optimizezi acest subject, e ca si cum ai lasa banii pe masa, inainte sa comanzi ceva. Testarea de tip A/B nu este doar pentru Landing Page-uri, ci este esentiala in orice campanie de marketing, in special pentru E-mail Marketing. Concluzia: testeaza, testeaza, testeaza.

  1. Persoana potrivita, la timpul potrivit

E-mail Marketing-ul este o relatie. Asa ca ai grija sa trimiti newsletterul din partea unei persoane si nu din partea unei companii. Un brand vorbeste fanilor sai prin oamenii care lucreaza pentru el. „Time is everything” este una dintre frazele favorite in marketing. Fii sigur ca trimiti e-mailurile in cele mai bune momente ale zilei, avand in vedere mesajul, publicul si intentia.

Newsletter

  1. Formateaza-ti mesajele pentru mobile

Daca newsletterele companiei tale nu se citesc bine pe telefonul mobil, atunci ai o problema. Aproximativ 74 % dintre cei care detin smartphone-uri folosesc telefonul pentru a-si verifica mailurile si a citi mesaje. Rata de deschidere a newsletterelor de pe mobile a ajuns la 51 % si este in crestere.  Atunci cand newsleterele tale sunt responsive, fii sigur ca ai deja un avantaj: mesajele tale se bucura deo rata mai mare de deschidere.

  1. Constant vs „pe apucate”

In primul rand trebuie sa stii ca newsletterele nu ar trebui trimise intamplator, ci cu o strategie de trimitere si continut, la baza. Astfel, este posibil sa scazi rata de deschidere a mailului trimis de tine, daca acestea ajung in inbox-ul clientului haotic (mailuri trimise de 3 ori pe zi, urmate de o absenta de 6 luni). Sanatatea ratei tale de deschidere depinde de frecventa si constanta cu care alegi sa trimiti newsleterele. Fie ca este vorba de o trimitere zilnica, saptamanala sau bilunara, asigura-te ca ai in spate un istoric si o strategie pentru transmiterea mesajului.

  1. Foloseste double opt-in

Double opt-in este  actiunea prin care confirmi ca cel care primeste mailurile tale isi doreste acest lucru. In plus, aceasta actiune „striga” profesionalism si o baza de date curata si bine segmentata.  MailChimp a raportat de exemplu, ca acest tip de aciune a crescut rata de deschidere a mailurilor, cu o medie de 29%, fata de mailurile care foloseau single opt-in (care au o rata de deschidere de 17%).

Sursa foto: coffeecorner-blog.com

Te-ar putea interesa si: