Stim cu totii  importanta email marketing-ului. Dar oare cati stim cum sa ajungem catre audienta noastra eficient?

Vom parcurge 5 sfaturi din cadrul campaniilor tale de email marketing pentru a-ti asigura  o rata de deschidere competitiva.

Rata deschidere

sursa SocialMappMedia.com

1. Asigura-te ca e-mailul nu ajunge in SPAM

Asigura-te ca newsletterele tale nu ajung in SPAM. Un tool eficient pentru a vedea scorul de spam al e-mailului tau este cel online pus la dispozitie de contactology

2. Elaboreaza un Subject Line relevant

Un Subject Line eficient are 2 componente: prima ii comunica destinatarului ce contine emailul si a doua demonstreaza ca e-mailul merita sa fie deschis.

In urma unor teste A/B in care verifici Subject Line-ul, vei vedea ca anumite segmente din audienta ta reactioneaza in alt mod la forma Subject Line-ului.

3. Elaboreaza continutul relevant

Atunci cand se aboneaza la newsletter-ul tau, audienta este interesata in compania ta. Fie ca sunt stiri, sfaturi sau oferte exclusive, mesajul trebuie adaptat in functie de motivul pentru care abonatii s-au inscris.

In momentul in care abonatii constata ca li se comunica mesaje irelevante, vor intoarce favorul apasand butonul de dezabonare.

4. Afiseaza corect emailul

Indiferent de domeniul client mail-ului, newsletter-ul trebuie sa fie 100% functional. Imaginile, trebuie sa fie afisate si linkurile corect atribuite. Foarte multe lead-uri se pierd daca destinatarii deschid emailul si  sunt afisate in loc de bannere, spatii goale.

Sa nu uitam si de un alt spect crucial, elementul mobile. Conform ultimelor statistici, cel putin 60% dintre consumatori deschid emailurile cu ajutorul dispozitivelor mobile: tableta, smartphone. Adapteaza gandindu-te si la acest aspect!

O solutie pentru a preveni afisarea inadecvata este sa elaborezi si o varianta text a newsletter-ului tau.

5. Adapteaza frecventa de trimitere

In functie de natura business-ului, frecventa campaniilor de email marketing trebuie adaptata. In unele cazuri, trebuie marita daca newsletterele au continut relevant, iar alteori trebuie redusa.

O modalitate prin care poti testa este sa cresti incremental numarul campaniilor de email, in acelasi timp pastrand rata de deschidere.

Tu ce reguli urmezi in campaniile tale de email marketing ca sa cresti rata de deschidere?

Hai sa discutam mai multe>

Inotec – Refresh your business

Te-ar putea interesa si: