…pentru clientele tale, din prisma e-business-ului?

Pas 1. Pregăteşti un mărţişor electronic:

  • Un clip drăguţ de pe YouTube
  • O prezentare power point deosebită
  • Un voucher electronic cu o reducere semnificativă (sau gratuitate) la un produs dedicat femeilor ce poate fi folosit în următoarele 10 zile, să zicem
  • O invitaţie pentru a aplica gratuit pe web pentru un card de reduceri sau de fidelitate
  • Un studiu de caz interesant din domeniul de activitate al fiecăreia
  • O invitaţie electronică la un eveniment s.a.

Pas 2: Obţii din CRM un raport cu toate clientele active în ultimele 6 luni, care sa conţină adresele lor de e-mail, numele, prenumele, daca e doamnă sau domnişoară, eventual le poţi împărţi şi după cifra de afaceri / profitul generat, categoria de produse/servicii de care e interesată fiecare.

Pas 3: Creezi un template de e-mail şi îl trimiţi către baza de date selectată (împreună cu ”mărţişorul” în cauză) direct din CRM sau cu aplicaţia de e-mailing.

Pas 4: Verifici în 2-3 zile câte dintre doamne sau domnişoare au deschis e-mailul, câte au răspuns, iar în 10 zile, câte au utilizat voucherul sau s-au înscris pentru evenimentul sau cardul de reduceri pus la dispoziţie (dacă acesta a fost mărţişorul).

Şi uite aşa, afli:

  • Cât de incitant a fost e-mailul trimis în funcţie de numărul de deschideri;
  • Cât de incitant a fost ”mărţişorul” trimis în funcţie de numărul de accesări ale link-ului cu ”mărţişorul”;
  • Care cliente sunt sensibile la astfel de ”mărţişoare”;
  • Cine a utilizat voucherul (deci utilizează produsul respectiv) sau invitaţia la eveniment (deci e interesată de subiectul respectiv);
  • Ce adrese de e-mail nu mai sunt valabile;
  • Cine nu mai doreşte să primească e-mail de la tine;
  • Marchezi concluzia în CRM ca să ştii data viitoare

De 8 Martie, te întorci la mijloace de relaţionare pământeşti şi le duci sau le trimiţi o floare :-).

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Post a comment