In graba trezitului de dimineata, pregatirilor, cafelei, metroului si alergaturii spre birou, iti mai raman cateva minute doar ale tale in care ai de ales: feed-ul Facebook sau mailurile din inbox? Oricum ar fi, tot ajungi si la cele din urma si, daca subject line-urile iti trezesc curiozitatea o sa le deschizi. De aici incolo…

email-marketing4

Cu toata ascensiunea si atentia acordata canalelor de social media, s-ar putea ca multi sa se intrebe: mai merita sa investesc in mail marketing?

Raspunsul scurt: DA.

Raspunsul lung in minutele care urmeaza:

E-mail marketing-ul s-ar putea sa nu fie la fel de sexy precum social media, dar cu siguranta este mai ieftin. Hai sa vedem cateva statistici:

  • Achizitiile prin email s-au marit de 4 ori in ultimul an, mai mult decat s-a intamplat pe Facebook sau Twitter (Custora Blog)
  • Consumatorii de emailuri au tendinta sa cumpere mai mult si sa consume mai mult (Forbes)
  • Media ROI-ului pentru e-mail marketing este de 4325%. Ce inseamna asta? Adica pentru fiecare 1 $ investit intr-o campanie, return-ul mediu este de 44.25 $ (Experian)
  • 66% dintre consumatori au facut cel putin o data o cumparatura online, ca rezultat al unei campanii de e-mail marketing. (Direct Marketing Associacion)

Avantajele e-mail marketing?

  1. Mailurile ajung usor la userii de smart phone-uri/ device-uri mobile;
  2. Usor de integrat pe toate canalele si usor de integrat campanii (canal versatil);
  3. E cea mai buna forma de a fi efectiv aproape de user (ajungi dimineata, langa cafeaua lui);
  4. Este cea mai adaptabila si permisiva metoda de marketing (iti permite sa-ti targetezi consumatorii in functie de criteriile pe care ti le doresti);
  5. Poti fideliza si monitoriza activitatea userilor tai foarte usor;
  6. Poti gandi campanii de vouchere sau cupoane pentru cresterea vanzarilor ori poti initia campanii de engagement prin continutul e-mailurilor;
  7. Poti sa masori foarte usor rezultatele (sent, delivered, open clicks, delivery, shares, unsubscribes).

Asadar, email marketing-ul este o zona usor de folosit atat de business-urile mici cat si de cele mai mari, ieftin raportat la celelalte canale de publicitate si, cel mai important, aducator de rezultate convertibile in profit.

Iar dincolo de toate astea, s-ar putea chiar sa descoperi cat e de frumoasa comunicarea cu clientii tai, cate lucruri poti afla despre ei si cum poti sa le imbunatatesti viata. Noi zicem ca merita sa-i acordam toata atentia!

Surse foto: www.qi2soft.com

Te-ar putea interesa si: