Evident, landing page-urile (traduse mot-a-mot ca fiind pagini de destinatie, adica acele pagini web pe care „aterizeaza” userul dintr-un link) au componenta diferita, in functie de obiectivul lor. Unele pot fi pentru generare de lead-uri, altele pentru convingerea vizitatorilor de a realiza o anumita actiune actiune dand click spre o alta pagina din site.

Insa, oricare ar fi obiectivul Landing Page-ului tau, acesta trebuie sa contina 5 elemente definitorii. Despre ele vorbim pe larg, mai jos.

  1. Value Proposition

Acea fraza care defineste activitatea pe care o desfasori si despre care vorbesti in LP. Acest Value Proposition poate fi “asezat” oriunde in:

  • Principalul headline
  • Headline-ul suport
  • Declaratia de intarire
  • Argumentul de inchidere
  1. Imaginea principala

Imaginea principala a landing page-ului tau trebuie sa fie cea mai buna fotografie/ cel mai bun video, care sa descrie perfect produsul sau servicuil tau. Aceasta este conceputa pentru a face iasa in evidenta si a domina grafic orice alt element de pe pagina.

  1. USP -urile / Beneficiile ofertei tale

Imediat in continuarea elementelor prezentate pana acum, landing page-ul trebuie sa contina fie o lista cu beneficii, fie cateva avantaje ale produsului sau serviciului prezentate alaturi de cateva detalii succinte (unique selling points). Pentru o scanare usoara a lor, cel mai bine este sa folosesti buline, sau o enumerare vizuala usor de parcurs, in locul unor fraze complicate.

  1. Recomandari/ Review-uri

Poate elementul  care face diferenta intre landing page-urile care pana aici au respectat toate punctele de mai sus, este sistemul de recomandari sau review-uri. Acest sistem poate lua mai multe forme:

– fie sub forma unor scurte testimoniale de la clienti;

– fie sub forma unor statistici avantajoase: 97 % dintre cei care au cumparat produsul X, au mai comandat inca unul;

– fie sub forma unor premii luate pentru produs/ serviciu

– fie sub forma unor cifre in retelele sociale, etc.

  1. Un SINGUR obiectiv de conversie

Supranumit si CTA (cu sau fara formular), este ceea trebuie sa primeasca vizitatorul la finalul landing page-ului. Indiferent daca este standalone button sau unul de tip click-through page, CTA-ul are rolul de a-l convinge pe user sa-si canalizeze actiunile intr-un singur sens. In e-commerce, cel mai bun mod de a afla care este cel mai potrivit CTA este testarea A/B a landing page-ului.

Citeste si:

23 tool-uri utile pentru un marketer modern

16 Elemente de incredere pe care trebuie sa le testezi in urmatorul tau Landing Page

E-commerce. 21 recomandari pentru optimizarea procesului de comanda

E-commerce. 10 elemente care cresc rata de conversie a newsletterului tau

Te-ar putea interesa si: