Putine dintre companiile din Romania inteleg la ora actuala efectele si avantajele pe care le are Instagram. In ultimii ani, utilizarea Instagram-ului de catre companii a crescut foarte mult. Cu milioane de utilizatori in toata lumea, Instagram a devenit ocazia perfecta pentru branduri de a transmite mesaje rapide si fotografii cu impact catre publicul lor tinta.

La inceputurile lui, Instagram era pur si simplu o modalitate de a posta rapid fotografii, fara un scop comercial. Un mod #cool de socializare, in care puteai sa-ti imbunatatesti pozele cu filtre gata pregatite. In ultimii ani Instagram s-a dovedit a fi o insa platforma la fel de eficienta de marketing pentru a ajunge la un public nou, tanar si la curent cu noutatile, prin efecte vizuale #fresh si mesaje scurte si la obiect.
rs-marketing

In continuare, va prezentam 5 moduri in care Instagram poate fi instrumentul perfect in strategia voastra de marketing.

# 1: Folositi Instagram-ul pentru a ajunge la un public mai larg

Utilizatorii au asteptat mult timp pentru ca Instagram sa fie prezent si pe web, nu doar ca varianta de app pentru mobile. Ei bine, chiar daca acum Instagram este disponibil pe ambele dispozitive si pe Android si pe cele iOS, exista inca multe persoane care ar dori acces la o versiune Instagram-web.

Imaginile de pe Instagram ofera publicului o parte vizuala pentru a intelege mai bine viziunea companiei pe care o reprezentati. Mai mult, Instagramul poate fi folosit si ca platforma de concursuri, de comunicare si de promovare pentru orice campanie de marketing.

# 2: Dezvoltati relatiile cu clientii prin concursuri specifice

Dupa cum spuneam si mai sus, Instagram a devenit o platforma populara pentru companii in ceea ce priveste concursurile care utilizeaza fotografiile. Este foarte usor de organizat un astfel de concurs pe instagram: companiile pot cere cu usurinta utilizatorilor sa foloseasca un anumit hashtag pentru concursul  organizat de ele, care functioneaza ca un fel de centralizator  pentru imaginile inscrise in concurs. Astfel, devine usoara si cautarea prin imagini si navigarea printre alte topicuri si studierea hashtag-urilor conexe, etc.

Tot ce trebuie sa faceti este sa ganditi un mecanism distractiv si usor de folosit.

# 3: Premiati-i pe cei mai mari fani ai brandului

Coduri promotionale, vouchere, reduceri exclusive, promotii Instagramice – pe toate le puteti utiliza pentru a mentine vie atentia celor care va urmaresc pe Instagram.

Asadar, atunci cand postati ceva, ganditi-va si cum sa-i stimulati pe cei care va urmaresc deja. Pana si descrierile informative, noutatile sau imaginile inedite pot constitui recompense pentru fanii brandului vostru.

# 4: Postati-va… clientii

Nimic nu e mai prietenos si mai atractiv decat un client fericit! Plus ca, un client inseamna sinceritate, inseamna sharing, inseamna intelegere si implicare. Cati dintre noi nu stam mai mult sa ne uitam la fotografiile cu clientii brandurilor decat la cele postate cu … orice altceva?

Pe Instagram, clientii se transforma din vedetele fotografiilor, in avocati ai marcii voastre. In plus, sunt o modalitate foarte buna pentru a spune povestea companiei si dintr-o alta perspectiva, din afara ei.

# 5: Faceti-va evenimentele mai interesante

Stim cu siguranta: scopul oricarui eveniment sau targ este acela de a atrage oamenii, de a-i invata lucruri noi despre produsul brandului vostru si de a-i transforma ulterior, in clienti. Instagram este un canal care poate ajuta teribil acest obiectiv: ofera potentialilor participanti fotografii/marturii, detalii despre locatie si despre activitatilor de acolo,  subiecte de discutie, topicuri, etc.

Cele mai multe conferinte au un hashtag pe care participantii il pot urmari pe Twitter si Instagram, care poate fi folosit pentru a arata altora tot ceea ce se intampla, fie ca este vorba de fotografii, fie ca scrieti un mesaj de 140 de caractere.

Sursa foto: atmediadesign.com

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Post a comment