Pentru ca in valtoarea vietii alergam ba dupa deadline-uri ba dupa liste de cumparaturi, ba dupa task-uri, ba dupa evenimente sau intalniri, m-am gandit ca ar fi benefic sa aduc in lumina voastra un tool pe care eu il folosesc cu mult succes, atat pentru segmentul personal cat si pentru activitatile profesionale, de la birou.

Ce e Todoist?

Un puternic task manager pentru productivitate personala. Puteti sa gestionați task-uri din e-mail, browser, desktop sau dispozitive mobile.

Dar poate cea mai importanta functionalitate a acestui tool este usurinta in utilizare. Poti muta task-uri cu drag&drop, poti seta recurente printr-un simplu “every Monday”, poti folosi add-on-ul de browser care iti transforma Todoist-ul intr-o mica bara laterala. Adauga in task in 5 secunde si nu uita de el niciodata :)

De exemplu, cu Todoist poti:
– crea task-uri si sub-task-uri in proiecte si sub-proiecte;
– atasa etichete task-urilor;
– prioritiza task-uri;
– stabili task-uri recurente;
– sincroniza task-urile pe 9 platforme.

Caracteristici suplimentare Premium includ:
– Task-uri cu fisierele atasate;
– e-mail, SMS și memento-uri de notificare pe mobil;
– sincronizarea agendei (cu iCal);
– adaugarea task-uri prin e-mail;
– sabloane de proiecte;
– backup-uri automate.

Pe foarte scurt, gasiti prezentarea mea mai jos, iar daca v-am facut curiosi, va rog sa-mi scrieti.

Te-ar putea interesa si: