Colegii din departamentul de marketing online citesc, nu se joaca! De fapt, se si joaca dar asta nu-i impiedica sa citeasca. Si, am stat, am adunat si-am facut liste, astfel incat sa va prezentam o lista scurta de 7 carti “devorate” la figurat, desigur.

Asadar, care sunt cartile care i-au impresionat pe cei din departamentul de marketing?

damn-good-advice george-lois

1. Damn Good Advice – George Lois

“5 lectii pretioase am invatat din cartea asta:

a. Better to be bold than safe.
b. Think long. Write short.
c. You can’t run until you can walk.
d. A new direction is the only direction.
e. Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.”

Vaca Mov – Seth Godin

2. Vaca Mov – Seth Godin

“Am fost crescuti cu o convingere gresita: credem in mod gresit ca critica duce la esec, spune Seth Godin. O carte pe cat de misto, pe-atat de plina de idei.”

viata-mea-in-publicitate-publicitate-stiintifica-pocket-book-editura-publica

3. Viata mea în publicitate… – Claude C. Hopkins

“Totul se bazeaza pe atitudinea mintii. Am învatat asta de la el. Si daca imi spun ca munca e de fapt o joaca, o sa-mi placa sa ma joc la nesfarşit! Cu toate astea, si joaca asta trebuie sa aiba niste reguli! Si ce mi s-a parut fenomenal e modul in care Hopkins citeste oamenii, modul in care ii cunoaste, la un nivel mai intim decat am putea noi, vreodata.”

4. Brand Simple – Allen Adamson

“O carte pe care trebuie s-o citesti daca vrei sa intelegi cum functioneaza un brand si ce ar trebui sa faci in marketing pentru a putea obtine maximul de rezultate cu un minim de efort”.

50-ways-to-make-google-love-your-website-book-whole-cover-large

5. 50 Ways to Make Google Love Your Website – Steve Johnston si Liam McGee

“Foarte misto! Un must-have pe care trebuie cel putin s-o rasfoiesti ca sa iti dai seama ce poti imbunatati in strategia ta de marketing online. Unde mai pui si faptul ca-ti ofera mura-n gura tips & trick pentru o obtine mai mult trafic?”.

6. Advanced Google AdWords – Brad Geddes

“Usor de citit si super bine structurata, cartea asta e un soi de Biblie pentru copii a celor care se ocupa de Google Ads. Plus ca Brad Geddes este unul dintre cei putini pe care Google i-a autorizat sa faca cursuri de AdWords, asa ca baiatul asta stie bine ce vorbeste!”.

The Adweek Copywriting Handbook

7. The Adweek Copywriting Handbook – Joseph Sugarman

“Pentru un copywriter, empatia e una dintre calitatile-cheie. O data intelese parghiile emotionale e nevoie doar de folosirea lor in textul pe care il avem de scris. Joseph Sugarmann vorbeste mult despre Seeds of curiosity – cum plantezi semintele curiozitatii. E vorba despre cum il poti convinge pe cititor sa-ti citeasca intregul copy. Copy-ul trebuie sa starneasca si pofta pe langa curiozitate. Pofta de ceea ce vindem noi, desigur.”

 surse foto: selectism.com, lawbriefupdate.com, publica.ro, richanyway.blogspot.ro