Pe scurt, se poarta “responsive”.

Pe masura ce dispozitivile mobile s-au dezvoltat, inmultit si mega-multiplicat, a aparut si nevoia de a adapta continutul pentru “micile” ecrane. Designul responsive a incetat sa fie un trend si acum a devenit noul standard in web design.

Responsive Design

Flat Design in crestere

Flat Design se refera la un stil de design al interfetei, care sterge orice alegere stilistica ce da iluzia de 3d cum ar fi : drop shadows, grandiente sau texturi.

Material Design inseamna aproximativ acelasi flat design dar foloseste gradienti subtili, layering sau animatii  pentru a retine un sens tangibil al lumii (spatiul fizic si obiectele).

2

One Page Scrolling

De ce sa pui un utilizator sa caute peste tot cand poti sa ii servesti tot contentul intr-o singura pagina?

Pe masura ce web designul se indreapta catre directia experientei de mobil, scrolling-ul va continua sa domine clickul.

Este mult mai intuitiv, mai usor de folosit si permite o interactiune dinamica intre user si website.

Design Minimalist

Designul minimalist este si el in crestere, unul din principalele motive fiind faptul ca se pune un mare accent pe continut si numai pe continut.

Acesta contine in general spatii mari albe, scheme de culori simple, nuante ale unor culori, texturi si modele complicate.

3

Butoane Fantoma

  • Sunt minimaliste, stilate si cu o animatie subtila de hover.
  • Usor de utilizat si user friendly.
  • Accentul mai mare asupra tipografiei

Beautiful fonts

Era in care eram limitati de fonturi “web safe” este moarta de ceva timp. Lumea nu se mai bazeaza pe fonturi ca Arial sau Times New Roman in design.

Evolutia web browserului a permis luarea in considerare a combinatiilor nelimitate de fonturi, singura limitare reala fiind imaginatia noastra. No, daca treba, treba!

Font

Mai putin Text – mai mult Video

Creierul nostru proceseaza vizualul mult mai repede decat orice alta forma de informatie. Faptul ca unele siteuri folosesc videouri in detrimentul textului le evidentiaza punctele forte pentru un impact instantaneu.

Potrivit studiului Forrester Research, un video de un minut este echivalentul 1.8 milioane de cuvinte.

Vezi exemple:

Coulee Creative

PayPal.com

Everlane.com