Promovarea site-ului este cel mai important pas după decizia de a avea afacerea şi în mediul online şi crearea site-ului. Printre numeroasele metode de promovare, cu siguranţă trebuie să iei în calcul şi SEO (vezi aici ce înseamnă SEO).

Vei putea citi mai jos câteva dintre avantajele pentru promovare site prin SEO

Promovare site: #1 – Prezenţa în piaţă

Dacă îţi vei imagina site-ul tău ca fiind offline, un magazin tradiţional, cu siguranţă îţi doreşti ca magazinul tău să se afle pe o stradă importantă cu foarte mult trafic pe ea şi evident nu pe o străduţă lăturalnică unde oamenii nu te pot găsi.
Exact la fel este cu promovarea site-ului: mai mult de jumătate din traficul site-urilor este generat de motoarele de căutare. Dacă-ţi doreşti ca site-ul tău să apară în topul rezultatelor de căutare în Google pentru cuvintele care te interesează, prin SEO poţi ajunge acolo.

Promovare site: #2 – Costuri inexistente

Faţă de celelalte metode de promovare ale site-ului, costurile sunt foarte mici. Astfel, campaniile PPC / banner exchange-ul sau orice altă formă de publicitate necesită un buget fix, care odată epuizat nu mai aduce noi clienţi/vizite. În scurt timp de la începerea promovării site-ului prin SEO, această metodă de optimizare se auto-susţine financiar prin creşterea afacerii online-ului care se bazează pe ea (sub orice formă: vânzări online, semnarea de noi contracte, creşterea brand-ului sau chiar şi crearea unui brand).

Promovare site: #3 – Trafic targetat

Promovarea site-ului prin SEO se bazează în special pe targetarea cuvintelor-cheie importante pentru afacerea ta. Traficul pe care îl primeşti pe site vine în urma căutărilor pentru cei interesaţi de domeniul tău de activitate şi acest lucru este probabil cel mai important în optimizarea pentru motoarele de căutare.

Promovare site: #4 – Trafic pe termen lung

Promovarea site-ului prin SEO are un avantaj major asupra celorlalte metode: traficul venit prin câştigarea

poziţionărilor nu dispare. Astfel, optimizarea SEO, făcută pe termen lung, are de asemenea avantajul de a nu dispărea precum campaniile plătite, care rulează până epuizezi bugetul. În situaţia în care aceasta va fi suspendată pentru câteva luni, din diferite motive (rebrand-uire, modificarea strategiei pe piaţă, modificarea serviciilor, recalculare a bugetului etc), afacerea nu va „dispărea” de pe piaţa online instant, va continua să aducă trafic şi clienţi.

Promovare site: #5 – Imbunătăţirea site-ului

Cu toate că pare un mit, să promovezi site-ul pentru SEO îţi îmbunătăţeşte site-ul şi pentru useri. Astfel, datorită unor factori de ranking ai Google precum timpul mediu pe site sau numărul de pagini vizitate, site-ul tău va deveni şi User Friendly, nu doar SEO-Friendly.

Promovare site: #6 – Potenţial nelimitat

Potenţialul promovării site-ului prin SEO este într-adevăr nelimitat. Creşterea numărului de căutări constant şi maturizarea pieţei online chiar oferă un potenţial nemărginit ca trafic şi click-uri. Dacă acum un an de zile căutau foarte puţine persoane „sistem crm”, acum sunt peste 1600 de persoane, iar faţă de decembrie 2010 s-a dublat volumul de trafic.

Promovare site: #7 – Competiţie

Un lucru foarte bun pe care îl face promovarea site-ului pentru motoarele de căutare este că research-ul necesar înainte de a te apuca îţi dă foarte multe informaţii despre concurenţa directă şi cum se poziţionează pe piaţă.

Alte articole despre SEO care te-ar putea interesa:

Inotec oferă servicii de optimizare SEO şi SEM. Te rugam să ne contactezi dacă afacerea ta are nevoie de acest lucru!

Optimizarea SEO are o importanţă vitală pentru afacerile online. Începe promovarea site-ului cât mai curând!

Te-ar putea interesa si:

Facebook Comments

Website Comments

Post a comment