Targetul businessului tau isi petrece timpul pe Facebook? Ai luat in calcul promovarea targetata din Facebook? Esti la curent cu ultimele metode de promovare? In continuare, iti vom prezenta cele mai recente 4 metode de promovare, cand e indicat sa le folosesti si ce avantaje iti pot aduce.

Asemanatoare Ad’urilor din Google, anunturile din Facebook, Facebook Ads, reprezinta o metoda targetata de promovare, cu accent pe factorul social.

Spre deosebire de Google AdWords (despre care poti sa citesti mai multe in articolul “E-commerce – 8 trucuri prin care textul Ad’ului vinde“), anunturile din Facebook sunt afisate pe baza preferintelor userilor.

De exemplu, daca in categoria “Activitati si Interese” din Facebook ai setat “Sport”, vei intra in targetul anunturilor despre articole sportive. Mai multe informatii despre secretele promovarii pe Facebook gasesti in articolul “5 secrete despre promovarea pe Facebook”.

Cele mai recente 4 metode de promovare pe Facebook pun accent pe Social Activity. Mai exact, pe activitatea prietenilor din Facebook, plecand de la ideea ca recomandarea persoanelor apropiate reprezinta cea mai credibila sursa de informatii.

Cele 6 metode de promovare platita din Facebook sunt: Page Like, Page Post Like, Check-in, Domain, App Used, App Shared. Ne vom indrepta atentia catre primele 4.

1.Promovarea pe Facebook – Page Like

Promovarea pe Facebook

Ce presupune?

  • Promovarea paginii de companie pe Facebook prin afisarea permanenta a anuntului ce contine informatii despre persoanele care au apreciat pagina respectiva de Facebook.
  • De exemplu, unul dintre prietenii tai apreciaza pagina de facebook ZoomCRM, automat acest lucru va fi afisat in permanenta in pagina ta de Facebook, cu mesajul “Andrei apreciaza ZoomCRM”.

Cand e indicat sa folosesti promovarea pe Facebook – Page like?

  • Asigura-te ca inainte de a folosi aceasta metoda de promovare, pagina de Facebook pe care vrei s-o promovezi are un numar important de like’uri. Cu cat numarul de like’uri este mai mare cu atat audienta anuntului va creste.

2.Promovarea pe Facebook – Page Post Like

Despre promovarea pe Facebook

Ce presupune?

  • Afisarea permanenta a postului pe care alegi sa-l promovezi in pagina de Facebook a prietenilor personelor care au apreciat postul respectiv. Atentie, poti promova doar posturile din ultimele 7 zile (comparativ cu data la care incepi campania).
  • De exemplu, unul dintre prietenii tai apreciaza o oferta speciala postata in pagina de Facebook a celor de la eMenatwork, automat acel post cu oferta va fi afisat in pagina ta de Facebook.

Cand e indicat sa folosesti promovarea pe facebook – Page Post Like?

Alege promovarea prin Facebook – Page Post Like daca:

  • Posturile sunt apreciate (Like, Comment, Share) de un numar important de fani.
  • Posturile nu depind de timp (daca postul respectiv isi pierde din relevanta o data cu trecerea timpului, nu e indicat sa apelezi la aceasta metoda).
  • Posturile au caracter exclusiv.

3.Promovarea pe Facebook – Check-in

Promovare pe Facebook

Ce presupune?

  • Promovarea paginii de Facebook prin afisarea informatiei conform careia adresa businessului tau a fost vizitata. Pentru a putea profita de aceasta metoda de promovare, trebuie sa completezi cu atentie informatiile despre sediul businessului (Edit page – Basic information – Address).

Cand e indicat sa folosesti promovarea pe Facebook – Check-in?

Iti recomandam sa folosesti promovarea prin Facebook Check-in daca:

  • Promovezi un magazin online ale carui produse pot fi ridicate din Showroom.
  • Promovezi un local sau un eveniment.

4.Promovarea pe Facebook – Domain

Facebook promovare

Ce presupune?

  • Promovarea unui domeniu prin afisarea continutului care a fost apreciat (Like, Share sau Copy Link in Facebook ).
  • De exemplu, unul dintre produsele magazinului tau online a fost apreciat (Like, Share sau Copy Link in Facebook) de un numar important de useri. Prin aceasta modalitate de promovare vei putea promova produsul respectiv in Facebook.

Cand e indicat sa folosesti promovarea prin Facebook – Domain?

Aceasta metoda de promovare e indicata daca:

  • Vrei sa promovezi un continut extern din Facebook.
  • Vrei sa promovezi produsele unui magazin online.

Atentie, aceasta metoda de promovare presupune inserarea unui tag in header’ul domeniului.

Mai multe informatii despre noile metode de promovare pe Facebook le gasesti in ghidul despre promovarea pe Facebook.

Concluzie

Vrei sa cresti vizibilitatea magazinului tau online in retelele sociale? Trimite solicitarea ta la contact@izzisale.ro si o echipa de specialisti se va ocupa de promovarea acestuia in conformitate cu obiectivele vizate.

Te-ar putea interesa si: