Continuam lista noastra cu campanii geniale de marketing, cu 4 proiecte care ne-au placut pentru ca au vitalitate, curaj si muuulta savoare. Care sunt?

fj
  1. Suedia pe Twitter

Suedezii au gandit o campanie foarte isteata! Svenska Institutet si VisitSweden  au initiat o campanie de social media pe Twitter. Pe 10 decembrie 2011 au lansat un concept inedit: rotirea, prin numirea aleatoare a unui „purtator de cuvant”sau mai degraba a unui curator, pe contul oficial de Twitter al Suediei. Acestia, sunt alesi dintre cetatenii suedezi care au conturi de Twitter.

Recent, initiatorii acestei idei au gasit si o denumire pentru acest concept: Rotation Curation. Asadar, Rotation Curation (sau #RotationCuration pe Twitter) este un concept de social media, unde proiectele oficiale si neoficiale, tarile, orasele, firmele, organizatiile sau alte tipuri de grupuri isi rotesc purtatorii lor de cuvant, in fiecare saptamana. O data pe saptamana, contul de Twitter al Suediei e detinut de cate un alt om. Ce spuneti de asta?

hamburger
  1. Dez-prietenirea valoreaza un hamburger

Ati auzit de aplicatia celor de la Burger King? E posibil sa fi auzit, desi Facebook a suspendat programul pentru ca Burger King trimitea in nestire notificari care ii anuntau pe fani ca tocmau au fost abandonati sau dez-prieteniti pentru un sandwich (sau, mai precis, pentru o zecime dintr-unul).

Ce se intampla? Aveai nevoie sa dai unfriend la 10 dintre prietenii de pe Facebook pentru a primi un burger gratuit. Campania, care s-a laudat ca a pus capat la peste 234000 prietenii pe Facebook, este istorie acum – Burger King a ales sa termine aceasta campanie, mai degraba decat a-si potrivi „regulile jocului” in functie de politica Facebook.

Nissan
  1. Sunt Nissan si sunt din Israel

Ati intrat vreodata pe nissan.com? Pentru ca s-ar putea sa aveti o surpriza.

Povestea:

Numele meu este Uzi Nissan. M-am nascut in Ierusalim, Israel. Numele tatalui meu este Nissan, numele de familie al tatalui sau a fost Nissan, si asa mai departe. Nissan este un termen biblic pentru identificarea lunii a saptea in calendarul ebraic. Adica August. Ba, mai mult decat atat, Nissan inseamna in limba araba „luna aprilie”.

In 1980 Datsun scoate prima masina care poarta numele Nissan. De atunci si pana astazi Nissan – familia si Nissan compania sunt intr-un proces interminabil pentru marca inregistrata si domeniul aferent ei. Mai multe detalii gasiti aici.

BTW, stiti pe cineva pe care-l cheama Inotec?

CardHub
  1. 44 bilioane de carduri. Cu reduceri. Nefolosite

Oamenii lasa banii sa zboare atat de usor pe langa ei“, spune John Kiernan, un analist senior la CardHub. Kiernan, citand numere din analizele pentru CardHub, estimeaza ca aproximativ 44 miliarde dolari, sub forma cardurilor de reduceri, s-au acumulat din 2008.

Cardurile cadou au devenit un mod atat de popular de a face cumparaturi de vacanta incat 80 % dintre cei care au cumparat carduri cadou, au cheltuit peste 118 miliarde dolari (in total).

sursa foto: weird-facts.org

Te-ar putea interesa si: