Hashtag-ul este reprezentat de simbolul # (diez) care preceda un cuvant sau un grup de cuvinte, in cadrul unui post de tip de text, imagine sau video. Scopul hashtag-ului este acela de a face mai simpla urmarirea conversatiei online din jurul subiectului respectiv.


Hashtag-ul este un instrument utilizat de reteaua de socializare online Twitter si care a fost adoptat, de curand, si de Facebook.
In continuare vom vedea cum avantajeaza aceasta schimbare felul in care merg lucrurile pe o pagina de brand.

#Cum ajuta hashtag-ul conversatia dintre brand si comunitatea online

Unul dintre cele mai importante avantaje ale hashtag-ului vine din faptul ca faciliteaza conversatia dintre utilizatorii interesati de acelasi produs sau serviciu si creste vizibilitatea brandului in randul acestora.

hashtag_on_facebook

#Rolul hashtag-ului in continutul de pe pagina de brand

Hashtag-ul poate reprezenta un argument in plus adus mesajului pe care alegem sa il postam cand abordam comunitatea de pe pagina, in sensul ca utilizatorii pot da click pe hashtag pentru a vedea si alte posturi sau comentarii care s-au facut in legatura cu brandul.

Hashtag-ul ofera unicitate brand-ului sau campaniilor. Acest lucru se materializeaza in faptul ca hashtag-urile pot fi construite astfel incat sa contina numele brandului si sau al campaniei si sa concentreze toata informatia in stransa legatura cu subiectul respectiv.

#Hashtag-urile si GraphSearch

Hashtag-urile pot fi gasite prin cautare in Graph Search. De aici rezulta cat de importanta este utilizarea acestora in continutul de pe pagina de brand. Poti include in continutul pentru pagina unul sau mai multe hashtag-uri. In felul acesta cresti vizibilitatea brandului si creezi oportunitati mai multe de interactiune a utilizatorilor cu acesta.

inotec_hashtag

Utilizatorul poate cauta in Graph Search un subiect de care este interesat (exemplu: locuri de distractie din Centru Vechi). Utilizarea hashtag-ului #centrulvechi in cadrul postului de pe pagina localului, il plaseaza la indemana utilizatorului.

corks_hashtag_inotec

#Concluzie

Noua modificare realizata de Facebook la nivelul interactiunii cu fanii in pagina are avantaje importante pentru social media marketing si acestea trebuie exploatate ca atare. Hashtag-ul poate deveni un instrument valoros, in special pentru cresterea notorietatii unui brand prezent in social media.
Tu ce parere ai despre introducerea hashtag-ului in Facebook?

Te-ar putea interesa si: