Infograficul prezinta evolutia barului de vinuri Corks Cozy Bar din Centrul Istoric al Bucurestiului, din punct de vedere al strategiei de comunicare pe pagina de Facebook, in ultimele 5 luni.

Contul Cozy Bar-ului a fost preluat de Inotec in luna octombrie a anului trecut. Inotec a inceput colaborarea alaturi de barul din Centrul Istoric pentru servicii de marketing online, dezvoltand o strategie de Online Reputation Management care s-a materializat in alcatuirea unui plan editorial complex, alaturi de campanii de promovare prin intermediul Facebook Ads.

Obiectivele principale ale Corks Cozy Bar au fost trasate alaturi de specialistii Inotec, reusind in felul acesta stabilirea unei directii de actiune indreptata spre ideea dezvoltarii unei comunitati online. Provocarea pentru Inotec a venit din dorinta de a crea o comunitate in adevaratul sens al cuvantului, o comunitatea ai carei membri sa intre in contact direct cu brandul si cu valorile acestuia.

Practic, am dorit sa cream o poveste frumoasa la un pahar de vin – povestea Corks la care sa scrie si fanii de pe Facebook dar si cei care aleg sa-si petreaca serile cu un pahar de vin bun in fata, la Corks, pe Bacani 1.
La 5 luni de la preluarea contului raportam rezultate semnificative, care depasesc obiectivele noastre stabilite initial.

Voi ce parere aveti despre evolutia paginii?