Bine de ştiutE-commerce

E-commerce. 13 indicatori de performanta pentru campaniile de promovare Google AdWords

Promovarea magazinelor online prin campaniile AdWords beneficiaza de avantajul posibilitatii monitorizarii rezultatelor si a optimizarii in timp real. In continuare, iti vom prezenta 13 indicatori de performanta (KPI’uri) de care trebuie sa tii cont atunci cand desfasori o campanie AdWords axata pe vanzarea produselor. Indicatori principali pentru campaniile de promovare Google AdWords ROI = [(Profit

Bine de ştiutE-commerce

E-commerce. 4 avantaje si 4 recomandari pentru dezvoltarea blogului magazinelor online

Blogul magazinelor online reprezinta una dintre cele mai importante oportunitati pentru conversia userilor care viziteaza un magazin online fara a plasa o comanda (conform statisticilor, in medie, 99% dintre vizitatorii magazinelor online din Romania se incadreaza in aceasta categorie, rata de conversie medie fiind de 1%). In continuare, iti prezentam avantajele dezvoltarii unui blog si

Bine de ştiutE-commerceiKnow

Concluzii dupa ziua a 2-a Gpec 2012

Ziua de 9 mai a coincis cu sfarsitul Conferintelor Nationale de E-commerce 2012. Focusata mai mult pe sfaturi practice, ziua a 2-a a celui mai important eveniment national de e-Commerce a adus in prim plan o serie de workshopuri interesante si modulul E-commerce Zone destinat consultantei de specialitate. Date si informatii utile Gpec 2012 In

Bine de ştiut

Primele impresii dupa ziua 1 la Gpec 2012

Asa cum ne asteptam, totul a mers conform planului in prima zi de conferinte Gpec. Prezentari interesante, cifre din industrii si oameni cu idei multe. Speakeri si prezentari Daniel Enescu, Daedalus Millward Brown: Radiografia e-commerce in Romania – studiu de piata; Catalin Cretu (VISA Europe), Gabriel Ghita (MasterCard Europe), Marin Mitroi (RomCard), Dan Bulucea (Google

Bine de ştiutE-commerce

E-commerce. 9 sfaturi despre butoanele de call-to-action

Butoanele de call to action reprezinta calea prin care un simplu vizitator al magazinului online devine un client efectiv. Fie ca ne referim la comanda efectiva, la abonarea la newsletter sau la o cerere de oferta, e important sa respecti urmatoarele 9 sfaturi pentru a creste rata de conversie. Apelul la actiune si sublinierea avantajelor

Bine de ştiutE-commerce

Cum poti face Retargetare sau Remarketing pentru magazinul tau online

Retargetarea sau Remarketing pentru magazinul online faciliteaza promovarea targetata in care mesajul este afisat consumatorului in functie de actiunile anterioare realizate de acesta in mediul online (site-uri vizitate, istoric cautari, etc). Trebuie sa stii ca exista 2 strategii de Retargetare pentru un magazinul online, si anume: Site Retargeting Search Retargeting Prima dintre ele vizeaza

Bine de ştiutE-commerce

Magazin online vs Magazin traditional

Orientate catre acelasi obiectiv, profitul, atat magazinul online, cat si cel traditional prezinta avantaje si dezavantaje, care intr-un final determina contributia la indeplinirea obiectivului principal. Vom analiza avantajele si dezavantajele celor 2 tipuri de magazine din punct de vedere al: potentialului de clienti, relatiei cu clientul, dimensiunii magazinului, promovarii magazinului si a produselor. 1.Potentialul de