Bine de ştiutE-commerce

Ce trebuie sa transmita bannerele magazinelor online?

Bannerele magazinelor online reprezinta una dintre cele mai importante actiuni de promovare a produselor, ofertelor in cadrul site-ului. Din acest motiv, e important ca acestea sa comunice mesajul portivit atat prin imagine cat si prin texte. In continuare gasesti cateva sugestii in acest sens. Fie ca ne referim la bannerele principale, fie ca ne referim

Bine de ştiutCRM şi Managementul clienţilor

6 avantaje ale fidelizarii clientilor de care trebuie sa tii cont

Perioada de turbulenta prin care au trecut si trec tranzactiile B2B din Romania a evidentiat mai mult decat oricand importanta clientilor fideli pentru sustinerea oricarui business. Care ar fi motivele pentru care merita sa pui accent pe fidelizarea clientilor tai: 1.Fidelizarea clientilor – Cresterea ratei tranzactiilor repetate Un client multumit de calitatea produsului sau a

Bine de ştiutSocial Media

5 secrete despre promovarea pe Facebook

Te-ai hotarat sa realizezi o campanie de promovare pe Facebook? Iata cateva informatii de care trebuie sa tii cont atunci cand iti stabilesti strategia si actiunile de promovare. Portivit ultimelor date furnizate de Facebook Romania, numarul utilizatorilor retelei de socializare Facebook, din tara noastra, a ajuns la 3.784.980. Asadar, avem de-a face cu cea mai

Bine de ştiut

Fonduri nerambursabile pentru implementarea de soluţii e-business

Accesarea celor mai recente fonduri alocate de Ministerul Comunicaţiilor îţi oferă oportunitatea dezvoltării activităţii economice printr-un program de finanţare nerambursabilă destinat microîntreprinderilor, întreprinderilor mici şi mijlocii. Aşadar, dacă compania ta este din categoria celor de mai sus şi are ca obiectiv creşterea eficienţei şi a productiviţăţii trebuie să consulţi informaţiile următoare. Care sunt cele mai

Bine de ştiut

Clientii potentiali – 3 exemple prin care ii surprinzi placut

Clientii potentiali reprezinta una dintre cele mai importante rampe de dezvoltare a business-ului. Din acest motiv, orice interactiune companie-clienti potentiali trebuie valorificata la potentialul maxim. In acest sens, exista o serie de metode prin care poti sa surprinzi placut prospectii si mai mult, poti sa te diferentiezi de concurenti. Ne vom opri atentia asupra a

Bine de ştiut

Punctele forte ale omului de vanzari

Una dintre cele mai importante variabile cu rol hotarator in procesul de vanzari este chiar omul de vanzari. Criteriile de selectie a personalului de vanzari difera de la companie la companie. Insa, o lista a celor mai importante ar trebui sa cuprinda : modul in care zambeste potentialul angajat, cum se imbraca, cum arata, cat

Bine de ştiutCRM şi Managementul clienţilor

Primul meu client….

M-a rugat azi departamentul de vânzări a uneia dintre firmele cu care colaborez să îi ajut să facă un transfer important de clienţi de la un Account Manager la altul în softul de CRM (administratorul CRM-ului nu era la munca). Zis şi făcut: în câteva minute datele de contact, ofertele, facturile, email-urile, istoricul relaţiei au