Bine de ştiutiKnow

Trenduri în comportamentului consumatorului digital în 2010

Iată ce spune o importantă companie internaţională de digital strategy despre evoluţia internetului și a tehnologiilor e-business legate de relaţia cu consumatorul pentru 2010: 1.    Facebook ar putea înlocui e-mailul personal Deja mare parte dintre tineri stau on-line în permanenţă (în Franţa de exemplu chiar și în timpul cursurilor). Unul dintre avantajele mari ale platformei

Bine de ştiutiKnow

În cazul în care aveţi clienţi din afara ţării….

Pentru că finanţista din mine s-a simţit neglijată în ultima vreme, i-am dat de lucru zilele astea…şi am avut ce să-i dau pentru că ai noştri guvernanţi au muncit ca nicicând spre sfârşitul lui 2009 şi au aprobat modificări ale reglementărilor contabile şi fiscale…. Şi pentru a nu se simţi neglijată partea IT, finanţista a

Bine de ştiutE-commerce

Este magazinul tău virtual prezent pe reţelele sociale?

Un mod din ce în ce mai cunoscut de a genera trafic proiectelor e-commerce este prin reţelele sociale, tot mai dezvoltate acum şi în România. Poţi promova afacerea pe canalele de comunicare de genul Facebook, Twitter sau LinkedIn, astfel obiectivul targetat de reţelele sociale este dublu: Măreşti comunitatea site-ului prin postarea unor informaţii în cadrul

Bine de ştiutE-commerce

Cum comunici cu vizitatorii magazinului tău virtual?

Cei care vând într-un boutique sau într-un supermarket reusesc să convingă clienţii nehotărâţi să cumpere anumite produse. Altfel stau lucrurile în mediul virtual. Experinţa cumpărăturilor online fiind una foarte personală şi individuală, este dificil să convingi vizitatorii magazinului online să comande produsele tale. Iată câteva ponturi care te vor ajuta să-ţi impresionezi clienţii virtuali şi

Bine de ştiutE-mail marketing

Pentru o campanie de e-mailing reuşită…

Este important ca ceea ce este mai interesat pentru cititor să se regăsescă încă din titlu şi din primele rânduri ale e-mailului. Foarte multe campanii de e-mailing sunt sortite eşecului din start pentru că au un titlu …neincitant… Cum sună ”Oferta Septembrie” în comparaţie cu ”Iată cum ieşiţi din criza” (deşi subiectul criza este supra-folosit

Bine de ştiutCRM şi Managementul clienţiloriKnow

De la CRM la eCRM!

Pentru a reduce costurile de zi cu zi ale interacţiunii cu clientul, pentru a eficientiza activităţile de marketing şi vânzări, în 1993 Thomas Syebel şi compania sa, Syebel Siemnes,…au ”inventat” softul CRM. Utilizarea masivă a internetului a făcut ca în ultimii ani să apară necesitatea unui instrument şi mai complex – eCRM, care să gestioneze

Bine de ştiutE-commerce

4 tehnici de a transforma o comandă abandonată într-o vânzare

Imaginează-ţi că eşti proprietarul unui supermarket unde, în mod constant, jumatate din clienţi şi-ar face selecţia de produse dorite în căruţul de cumpărături, după care l-ar abandona undeva în magazin şi ar pleca fără să cumpere nimic. Majoritatea comercianţilor în această situaţie şi-ar imagina o criză, dar în mediul online astfel de atitudini sunt normale.

Bine de ştiutE-commerce

Comisia Europeană şi “Mystery Shopping”

La cererea Comisiei Europene, un furnizor independent a efectuat un test online  (mystery shopping) pentru a verifica existenţa oportunităţilor de care dispun cumpărătorii care fac achiziţii online din alte tări ale UE, precum şi a barierelor pe care le întâlnesc aceştia, parcurgându-se etapele procesului de cumpărare. Persoanele care au participat la testare provin din toate