Bine de ştiutCRM şi Managementul clienţilor

6 avantaje ale fidelizarii clientilor de care trebuie sa tii cont

Perioada de turbulenta prin care au trecut si trec tranzactiile B2B din Romania a evidentiat mai mult decat oricand importanta clientilor fideli pentru sustinerea oricarui business. Care ar fi motivele pentru care merita sa pui accent pe fidelizarea clientilor tai: 1.Fidelizarea clientilor – Cresterea ratei tranzactiilor repetate Un client multumit de calitatea produsului sau a

CRM şi Managementul clienţilor

Ce trebuie sa stii despre CRM?

CRM, varianta prescurtata pentru Customer Relantionship Management reprezinta instrumentul ce nu ar trebui sa lipseasca din politica de fidelizare a oricarui om de marketing sau vanzari. Cu ce ma ajuta un CRM? Este CRM-ul o solutie pentru mine? – sunt doar 2 intrebari cu care ne intalnim destul de des. Cu un CRM reduci cu

CRM şi Managementul clienţilor

Cum eliminam oportunitatile neproductive din pipeline

Mediul economic instabil cu care se confrunta piata actuala din Romania atrage tot mai multe oportunitati si amenintari. Adaptarea eficienta a companiilor nu se rezuma la evitarea amenintarilor, se impune o calificare a oportunitatilor in functie de productivitate si posibilitati de conversie. Iti propunem 3 solutii prin care poti califica oportunitatile companiei. Pentru a pune

CRM şi Managementul clienţilor

Cum raspundem proactiv la cererile clientului

Procesul dezvoltarii relatiei win-win, client-companie, este impartit in 3 etape: etapa precontractuala, cea contractuala si nu in ultimul rand, postcontractuala. Nu de putine ori, prima si cea de-a treia etapa se dovedesc a fi cele mai importante. Modalitatea prin care compania poate influenta in mod pozitiv relatia cu clientul in etapa precontractuala vizeaza raspunsul proactiv

CRM şi Managementul clienţilor

Cum cresti numarul clientilor potentiali

“ Cum cresti numarul de clienti potentiali? “ – o intrebare al carui raspuns ar trebui sa te intereseze atunci cand businessul se afla in etapa de crestere. Raspunsul il gasesti in randurile de mai jos. Cele mai intalnite 2 metode prin care cresti numarul de clienti potentiali Iata cele mai intalnite 2 metode care

CRM şi Managementul clienţilor

5 metode prin care imbunatatesti raportul de vanzari

Activezi in domeniul vanzarilor? Daca raspunsul e afirmativ, informatiile despre cele 5 metode prin care imbunatatesti raportul de vanzari ti se adreseaza direct. Redactarea raportului de vanzari e privita de cele mai multe ori cu retinere. De ce se intampla acest lucru? Pentru ca informatiile legate de activitatea de vanzari nu sunt organizate corespunzator. Fie

CRM şi Managementul clienţilor

Care sunt clientii pe care esti pe cale sa ii pierzi?

Atragerea unui client nou este de 10 ori mai costisitoare comparativ cu pastrarea satisfactiei unui client actual. Din acest principiu, reiese faptul ca e foarte important ca eforturile companiei sa se indrepte in directia fidelizarii clientilor. In acest sens, cunoasterea semnalelor care indica posibilitatea pierderii clientilor reprezinta un ”must have“ pentru orice politica de fidelizare.

CRM şi Managementul clienţilor

Cum pastrezi clientii pe termen lung ?

Pastrarea clientilor pe termen lung depinde hotarator de calitatea relatiei dintre cele doua parti : companie si client. Prin calitatea relatiei se intelege oferirea produsului dorit, in momentul si locul potrivit, la pretul potrivit si in cantitatea dorita. Esential este ca aceste facilitati sa tina cont de nevoile si dorintele clientului. Cele mai importante 4

CRM şi Managementul clienţilorE-commerce

Trenduri în promovarea si vânzarea on-line

Ne-am obişnuit deja, cel puţin în calitate de clienţi, cu clasicele magazine on-line care: au un catalog de produse cu preţurile şi caracteristicile aferente au un sistem de achiziţie bazat pe logarea în sistem şi adăugarea de produse într-un cos de cumpărături au în spate un sistem de gestionare al comenzilor, stocurilor, livrărilor, plăţilor, promoţiilor,