Mock-up-1
E-commerce

Testarea A/B – cum si de ce?

Testarea variata (A/B testing-ul) este o metoda fantastica pentru a afla care este cea mai buna varianta a unei pagini din site-ul tau, care este cea mai buna strategie de marketing, care culoare este mai potrivita pentru un buton de CTA (call-to-action) de pe un Landing Page. Acest tip de testare poate fi folosita asadar

freepeople
E-commerce

E-commerce. 9 lucruri esentiale pe care site-ul tau ar trebui sa le aiba

Cumparaturile nu mai sunt de mult doar „o treaba pentru femei”. Daca ne uitam la numeroasele magazine online de gadgeturi si electronice ne dam seama ca si barbatii prefera sa faca shopping, ceva mai rapid si mai bine documentat. Insa publicurile magazinelor online nu sunt doar barbatii si femeile. Exista magazine online dedicate copiilor sau adolescentilor.

customer
E-commerce

Care sunt cele mai bune tool-uri pentru generare de lead-uri?

Exista practic doua tipuri de instrumente pentru generarea lead-urilor: outbound si inbound. Cele mai folosite sunt tool-urile inbound, insa vom reveni la acest lucru, putin mai tarziu. Outbound BuiltWith – un instrument util pentru a afla ce companii (site-uri) sunt potentialii clienti ai business-ului vostru. AutoPilot, Ebsta sau Ecquire pentru a obtine lead-urile prin LinkedIn. Linkedin –

RCFX768X06
E-commerceMarketing online

E-commerce. Care sunt cele 10 lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere in crearea unei campanii de marketing?

– A Step-by-Step Guide – Foarte multi marketeri stiu cum sa puna corect teoria in practica. Foarte putini insa reusesc sa implementeze corect o idee intr-o campanie de marketing online. Incepand de la analiza concurentei, identificarea profilului de client si pana la alegerea canalului potrivit de comunicare sau stabilirea bugetului optim, nu exista retete general

2
Bine de ştiutE-commerce

5 Idei de Content Marketing pentru perioada Sarbatorilor

Continutul de marketing este actul de a crea, publica, si distribui continut cu scopul specific de a atrage, angaja si pastra clientii. Desi 2015 se apropie rapid de sfarsit, exista inca o multime de oportunitati de marketing pentru creatorii de continut din zona ecommerce. De la publicarea unui mix de idei de cadouri de Craciun

IkeaAR
E-commerceMarketing online

Cum poti crea o relatie fericita intre online si offline?

Incepand cu partea de experienta si pana la punerea efectiva in practica a unui intreg concept de magazin, comerciantii si antreprenorii isi pot transforma magazinul de pe strada sau din mall, intr-unul prin care sa vanda online. La cea mai recenta conferinta la care Inotec a participat, titlul prezentarii a fost chiar De ce sa

Responsive design
E-commerceMarketing online

Responsive Web Design: 15 Exemple

Termenul de „responsive” folosit in web design se refera la conceptul de dezvoltare al unui site, intr-un mod care se ajusteaza automat la rezolutia ecranului de pe care este vizualizat. Pentru a testa daca un site este responsive puteti folosi un tool precum Responsive Design Tool. Pentru ca nu ne place doar sa ne laudam

color-emotion
E-commerce

Psihologia culorilor si dimensiunilor in butoanele de CTA

Studiu de caz pe doi dintre clientii Inotec Indiferent de cum sunt folosite, culorile pe care le utilizam in mediul online influenteaza starea de spirit si poate influenta obiceiurile de emotie, atitudine, decizie si, implicit de cumparare. Culoarea este o componenta esentiala a comunicarii online, construindu-se astfel ca o parte psihologica importanta din ecommerce.  Acest articol