E-commerce

E-commerce. Cum folosesti detaliile despre transport pentru cresterea ratei de conversie

Modul in care comunici informatiile despre transport in magazinul tau online influenteaza direct decizia clientilor potentiali de a finaliza sau nu procesul de comanda. In continuare, iti vom prezenta 5 recomandari prin care optimizezi comunicarea detaliilor despre transport. Informatiile despre transport sunt hotaratoare in reducerea anxietatii userului online. Din acest motiv, zonele si paginile din

Bine de ştiutE-commerce

E-commerce. Ce reprezinta conceptul de Readability si cum influenteaza magazinele online

Contentul magazinului tau online e adaptat la viteza cu care userul scaneaza paginile site’ului? Propozitiile si frazele din descrierea produselor contin cuvinte uzuale, scurte, usor de inteles? In continuare, iti vom prezenta detaliile esentiale despre Readability si cum poti optimiza continutul text din magazinul tau online pe baza regulilor generale ale acestui concept. Ce inseamna

Bine de ştiutE-commerce

E-commerce. 13 indicatori de performanta pentru campaniile de promovare Google AdWords

Promovarea magazinelor online prin campaniile AdWords beneficiaza de avantajul posibilitatii monitorizarii rezultatelor si a optimizarii in timp real. In continuare, iti vom prezenta 13 indicatori de performanta (KPI’uri) de care trebuie sa tii cont atunci cand desfasori o campanie AdWords axata pe vanzarea produselor. Indicatori principali pentru campaniile de promovare Google AdWords ROI = [(Profit

E-commerceE-mail marketing

E-commerce. 3 tehnici prin care imbunatatesti rata de conversie a newsletterului

Cresterea ratei de conversie a newsletterului magazinului tau online reprezinta unul dintre cele mai importante obiective, tinand cont de faptul ca E-mail Marketingul este un canal de promovare intens utilizat in e-Commerce. Pentru inceput, e important sa stabilesti indicatorii potriviti prin care urmaresti eficienta newsletterului magazinului tau online. Iti recomandam ca din lista ta sa

Bine de ştiutE-commerce

E-commerce. 4 avantaje si 4 recomandari pentru dezvoltarea blogului magazinelor online

Blogul magazinelor online reprezinta una dintre cele mai importante oportunitati pentru conversia userilor care viziteaza un magazin online fara a plasa o comanda (conform statisticilor, in medie, 99% dintre vizitatorii magazinelor online din Romania se incadreaza in aceasta categorie, rata de conversie medie fiind de 1%). In continuare, iti prezentam avantajele dezvoltarii unui blog si

Bine de ştiutE-commerceiKnow

Concluzii dupa ziua a 2-a Gpec 2012

Ziua de 9 mai a coincis cu sfarsitul Conferintelor Nationale de E-commerce 2012. Focusata mai mult pe sfaturi practice, ziua a 2-a a celui mai important eveniment national de e-Commerce a adus in prim plan o serie de workshopuri interesante si modulul E-commerce Zone destinat consultantei de specialitate. Date si informatii utile Gpec 2012 In