E-commerce

E-commerce. Cum creezi un Landing Page cu o rata de conversie importanta

In momentul in care te-ai hotarat sa mizezi pe o campanie de promovare a magazinului online prin intermediul Google AdWords, trebuie sa iei in considerare elementele cheie ce nu trebuie sa lipseasca din structura Landing page’ului. In continuare, iti prezentam lista completa a acestora. Pentru a dezvolta o campanie AdWords pentru magazinul tau online, cu

E-commerce

E-commerce. Cum readuci inapoi clientii care au parasit cosul de cumparaturi?

Rata de abandon a cosului de cumparaturi inregistreaza valori ridicate? Nu ai pus la punct un sistem prin care sa reduci aceasta rata? In continuare, iti vom prezenta cateva trucuri prin care transformi rata de abandon a cosului de cumparaturi in vanzari ulterioare. Atrageam atentia, intr-un articol anterior, asupra importantei pe care o are setarea

E-commerce

Magazine online.Cum reduci rata de abandon a cosului de cumparaturi?

Magazinul tau online inregistreaza un trafic lunar important, insa, rata de conversie continua sa fie scazuta? Indreapta-ti atentia catre procesul de comanda. In continuare, iti prezentam cateva informatii importante care te vor ajuta la identificarea si rezolvarea problemelor. Odata ajuns in cosul de cumparaturi, clientul isi exprima intentia clara de a achizitiona produsele magazinului tau

E-commerce

Magazine online.Ce trebuie sa contina pagina de produs?

Te-ai hotarat sa dezvolti un magazin online dupa un plan bine pus la punct? Ia in calcul informatiile urmatoare pentru a transforma simpla vizita a magazinului online in achizitii repetate. Tangibilizarea – elementul cheie Din punct de vedere al clientului, posibilitatea de a observa toate detaliile produsului reprezinta avantajul principal al magazinelor din mediul offline.

Bine de ştiutE-commerce

Ce trebuie sa transmita bannerele magazinelor online?

Bannerele magazinelor online reprezinta una dintre cele mai importante actiuni de promovare a produselor, ofertelor in cadrul site-ului. Din acest motiv, e important ca acestea sa comunice mesajul portivit atat prin imagine cat si prin texte. In continuare gasesti cateva sugestii in acest sens. Fie ca ne referim la bannerele principale, fie ca ne referim

E-commerceE-mail marketing

Email Marketing – studiu de caz

Daca esti managerul unui magazin online sau te intereseaza articolele despre Email Marketing, studiul de caz prezentat in continuare iti este de folos. Contextul Newsletterului Client : eMenatwork Agentie email marketing : Newszone Data : 23.11.2011 Baza de date : 817 adrese Unul dintre cei mai importanti factori de succes ai newsletterului a fost alcatuirea

E-commerceSEO/SEM

E-commerce – 8 trucuri prin care textul Ad’ului vinde

Promovarea magazinului tau online poate fi imbunatatita? Campaniile de AdWords nu inregistreaza rezultatele asteptate? Informatiile urmatoare te vor ajuta sa remediezi aceste probleme. Inainte de a-ti prezenta cele 8 trucuri prin care optimizezi textele campaniilor de AdWords, e important sa luam in calcul strategia din spatele fiecarei campanii de promovare. Asadar, in momentul in care

E-commerceSEO/SEM

9 tooluri de care ai nevoie in campaniile de AdWords

Pentru a crea mesaje relevante pentru tipul de consumator catre care comunici, Google iti pune la dispozitie cateva tooluri. Acestea iti sunt de folos pe intreaga durata a campaniei de promovare a magazinului online, din primul pas, research’ul de cuvinte cheie, pana la monitorizarea si optimizarea rezultatelor. Le vom trata pe fiecare in parte, respectand