E-commerceE-mail marketing

De ce au nevoie magazinele online de email marketing?

Te gandesti sa deschizi un magazin online sau te-ai convins ca afacerea ta are nevoie de ”varianta online”? Foloseste eficient serviciul de email marketing si ia in calcul urmatoarele sugestii. “Trebuie sa trimitem o campanie de e-mailuri pentru ca e la moda“ – e principiul de care trebuie sa te feresti cat mai repede. Fiecare

E-commerce

Trenduri în promovarea şi vânzarea on-line (2)

Acum câteva saptamâni începusem o lista cu câteva exemple de site-uri comerciale deosebite (din punctul meu de vedere), cu componente de CRM sau magazine on-line care ies din tiparele cu care suntem obisnuiti. Iata alte câteva proiecte on-line care mi-au atras atentia în ultima vreme: 1. www.planetfeedback.com este un site unde orice consumator poate trimite

CRM şi Managementul clienţilorE-commerce

Trenduri în promovarea si vânzarea on-line

Ne-am obişnuit deja, cel puţin în calitate de clienţi, cu clasicele magazine on-line care: au un catalog de produse cu preţurile şi caracteristicile aferente au un sistem de achiziţie bazat pe logarea în sistem şi adăugarea de produse într-un cos de cumpărături au în spate un sistem de gestionare al comenzilor, stocurilor, livrărilor, plăţilor, promoţiilor,

CRM şi Managementul clienţilorE-commerceE-mail marketing

De ce marketing relaţional acum?

Orientarea către clienţi şi marketingul relaţional a fost o nouă etapă a marketingului, apărută prin anii ’90 ca urmare a intensificării concurenţei între companiile de pe piaţa mondială. Şi chiar dacă a trecut ceva timp de atunci…în condiţii de criză, este tipul de marketing care funcţionează! O strategie de marketing orientată către clienţi înseamnă:

Bine de ştiutE-commerce

Este magazinul tău virtual prezent pe reţelele sociale?

Un mod din ce în ce mai cunoscut de a genera trafic proiectelor e-commerce este prin reţelele sociale, tot mai dezvoltate acum şi în România. Poţi promova afacerea pe canalele de comunicare de genul Facebook, Twitter sau LinkedIn, astfel obiectivul targetat de reţelele sociale este dublu: Măreşti comunitatea site-ului prin postarea unor informaţii în cadrul

Bine de ştiutE-commerce

Cum comunici cu vizitatorii magazinului tău virtual?

Cei care vând într-un boutique sau într-un supermarket reusesc să convingă clienţii nehotărâţi să cumpere anumite produse. Altfel stau lucrurile în mediul virtual. Experinţa cumpărăturilor online fiind una foarte personală şi individuală, este dificil să convingi vizitatorii magazinului online să comande produsele tale. Iată câteva ponturi care te vor ajuta să-ţi impresionezi clienţii virtuali şi

Bine de ştiutE-commerce

4 tehnici de a transforma o comandă abandonată într-o vânzare

Imaginează-ţi că eşti proprietarul unui supermarket unde, în mod constant, jumatate din clienţi şi-ar face selecţia de produse dorite în căruţul de cumpărături, după care l-ar abandona undeva în magazin şi ar pleca fără să cumpere nimic. Majoritatea comercianţilor în această situaţie şi-ar imagina o criză, dar în mediul online astfel de atitudini sunt normale.

Bine de ştiutE-commerce

Comisia Europeană şi “Mystery Shopping”

La cererea Comisiei Europene, un furnizor independent a efectuat un test online  (mystery shopping) pentru a verifica existenţa oportunităţilor de care dispun cumpărătorii care fac achiziţii online din alte tări ale UE, precum şi a barierelor pe care le întâlnesc aceştia, parcurgându-se etapele procesului de cumpărare. Persoanele care au participat la testare provin din toate

Bine de ştiutE-commerce

Comerţul Online în UE…sau cât de puţin se cumpără online în Romania

În martie 2009, pe baza datelor colectate până la finele anului 2008, Uniunea Europeana a publicat un raport (“Barriers to E-commerce”) privind stadiul comerţului online în Uniunea Europeana şi potenţialul de dezvoltare a tranzacţiilor online între ţarile membre. Potrivit acestui raport: Internetul este canalul de vânzare care a înregistrat cea mai mare creştere. La nivelul