Cum-sa-creezi-un-Value-Proposition
E-commerceE-mail marketingiKnow

E-commerce. Cum sa creezi un Value Proposition?

Ce parere ati avea despre o crestere de peste 500 % a numarului de lead-uri pentru landing page-ul unei campanii importante? Comnio a reusit si puteti citi intregul studiu de caz aici. Value Proposition este primul lucru care ii determina pe oameni sa faca o actiune ori alta pe site-ul tau. Si este cam singurul

E-commerceE-mail marketing

E-commerce. 3 tehnici prin care imbunatatesti rata de conversie a newsletterului

Cresterea ratei de conversie a newsletterului magazinului tau online reprezinta unul dintre cele mai importante obiective, tinand cont de faptul ca E-mail Marketingul este un canal de promovare intens utilizat in e-Commerce. Pentru inceput, e important sa stabilesti indicatorii potriviti prin care urmaresti eficienta newsletterului magazinului tau online. Iti recomandam ca din lista ta sa

E-mail marketing

5 reguli de respectat pentru subiectul viitorului tau newsletter

Subiectul newsletterului poate fi usor comparat cu coperta unei carti. Din acest motiv, asigura-te ca atrage atentia abonatilor si ii convinge pe acestia sa urmareasca informatiile din continutul mesajului. Inainte de a compune urmatorul subiect de newsletter, gandeste-te ca principalul obiectiv pe care acest subiect trebuie sa-l indeplineasca este deschiderea emailului. Pentru a indeplini acest