E-commerceE-mail marketing

Email Marketing – studiu de caz

Daca esti managerul unui magazin online sau te intereseaza articolele despre Email Marketing, studiul de caz prezentat in continuare iti este de folos. Contextul Newsletterului Client : eMenatwork Agentie email marketing : Newszone Data : 23.11.2011 Baza de date : 817 adrese Unul dintre cei mai importanti factori de succes ai newsletterului a fost alcatuirea

E-commerceE-mail marketing

De ce au nevoie magazinele online de email marketing?

Te gandesti sa deschizi un magazin online sau te-ai convins ca afacerea ta are nevoie de ”varianta online”? Foloseste eficient serviciul de email marketing si ia in calcul urmatoarele sugestii. “Trebuie sa trimitem o campanie de e-mailuri pentru ca e la moda“ – e principiul de care trebuie sa te feresti cat mai repede. Fiecare

E-mail marketing

Email marketing – cand e indicat sa eviti un “DA” de la abonat

Email-ul trimis catre abonati respecta regula relevantei ” ROI-DA” ? Daca raspunsul e negativ, e important sa citesti cu atentie informatiile urmatoare. Divergenta si Anxietatea ( acel “DA” din titlu), 2 subiecte regasite foarte rar in articolele specialistilor in e-mail marketing, reprezinta, de cele mai multe ori, elementele care fac diferenta intre simpla deschidere a

E-mail marketing

Email marketing-cum transmiti o oferta relevanta

Despre email marketing tot mai multi specialisti in marketing si comunicare afirma ca reprezinta, alaturi de Social Media, noul trend in materie de interactiune cu clientii. Mentionam intr-un articol anterior importanta pe care transmiterea unui continut relevant o are asupra celor 3 indicatori de masurare a succesului unei campanii de e-mail marketing: rata de deschidere(Open

E-mail marketing

Email marketing – regula pe care trebuie sa o respecte emailul tau

Email marketing? Email sau marketing? Raspunsul e simplu: marketing eficient prin intermediul emailului. Probabil ca esti una dintre persoanele ale caror inbox-uri sunt de mult pline pana la refuz de continut irelevant. Ce poti face insa pentru ca emailul pe care vrei sa-l trimiti sa nu intre in categoria celor de mai sus? Toate eforturile

CRM şi Managementul clienţilorE-commerceE-mail marketing

De ce marketing relaţional acum?

Orientarea către clienţi şi marketingul relaţional a fost o nouă etapă a marketingului, apărută prin anii ’90 ca urmare a intensificării concurenţei între companiile de pe piaţa mondială. Şi chiar dacă a trecut ceva timp de atunci…în condiţii de criză, este tipul de marketing care funcţionează! O strategie de marketing orientată către clienţi înseamnă:

Bine de ştiutE-mail marketing

Pentru o campanie de e-mailing reuşită…

Este important ca ceea ce este mai interesat pentru cititor să se regăsescă încă din titlu şi din primele rânduri ale e-mailului. Foarte multe campanii de e-mailing sunt sortite eşecului din start pentru că au un titlu …neincitant… Cum sună ”Oferta Septembrie” în comparaţie cu ”Iată cum ieşiţi din criza” (deşi subiectul criza este supra-folosit

E-mail marketing

3 greşeli posibile într-o campanie de e-mailing

Poţi să ai cel mai performant software de e-mailing, cu cea mare mare rata de atingere a targetului, însă dacă nu ţii cont de câteva reguli, toata munca poate fi în zadar. Iată câteva dintre cele mai frecvente greşeli pe care cei care folosesc direct e-mailing-ul le fac: Nu se face o selecţie atentă a