wordpress-seo
Bine de ştiutMarketing onlineSEO/SEM

Ghid pentru optimizarea SEO in 10 pasi simpli

Am intocmit pentrutine o lista cu 10 factori pentru optimizarea SEO a unui site sau a unui magazin online. Desi cativa pasi presupun cunoasterea limbajelor de programare, cei mai multi pasi sunt foarte usor de implementat de catre oricine. Sa incepem asadar… 1. Continutul Media pentru primele 10 site-uri ce rankează în Google pentru peste 20.000

optimizare-fotografii-articol
Bine de ştiutE-commerceSEO/SEM

4 lucruri pe care trebuie sa le stii despre optimizarea fotografiilor intr-un magazin online

Daca ai ajuns aici si esti proprietarul unui magazin online cu siguranta optimizarea imaginilor este o „arta” pe care iti doresti s-o stapanesti. De la atragerea cumparatorilor pe site folosindu-te de Google si pana la reducerea timpului de incarcare a pozelor pe site, optimizarea imaginilor poate constitui o parte importanta a succesului afacerii tale online.

SEO/SEMSocial Media

5 sfaturi de integrare a strategiei SEO – PR Online

Cand iti desfasori activitatea in mediul online, care este din ce in ce mai concurential, devine evidenta si inevitabila nevoia de a largi spectrul actiunilor de marketing pe care le desfasori pentru a atrage vizitatori si a-i transforma pe acestia in clienti fideli ai businessului tau online. Aceste actiuni au loc in functie de nevoile

Bine de ştiutSEO/SEM

Cum sa scrii comunicate de presa 2.0

Asa cum ne spun regulile clasice ale unui comunicat de presa, acesta trebuie sa aiba un limbaj comun inteles de toti pontentialii cititor, mesajul trebuie sa fie asezat si prezentat in asa fel incat sa starneasca interesul cititorul, realizat fiind pe o tema de interes pentru targetul vizat. Pe langa aceste reguli, pe care le

SEO/SEM

Studiu de caz. Cum creezi o campanie AdWords cu ROI de 325% si 102 Conversii

Client: Gapbusiness Domeniu de activitate: Auto Campanie: Incarcare cu freon Perioada de desfasurare: 01.07.2012 – 30.09.2012 Conversie: Incarcare cu freon in locatia fizica Prezentare generala In decursul celor 4 luni (iunie – septembrie 2012) in care campania a fost activa au fost inregistrate 102 conversii (39 online, 63 telefonice), ROI’ul ((Venituri-Costuri/Costuri) % ) generat de

SEO/SEM

Google Update: Prospetimea continutului capata mai multa importanta

O mare parte dintre cei care optimizau continutul prezentau vechimea domeniului si a paginilor acestuia drept un mare avantaj. Google Update a dat peste cap aceste afirmatii si a dat o importanta foarte mare prospetimii continutului. Vechime continut vs. Continut cat mai nou? Este o intrebare pe care o putem adresa oricarui specialist in optimizarea

E-commerceSEO/SEM

E-commerce – 8 trucuri prin care textul Ad’ului vinde

Promovarea magazinului tau online poate fi imbunatatita? Campaniile de AdWords nu inregistreaza rezultatele asteptate? Informatiile urmatoare te vor ajuta sa remediezi aceste probleme. Inainte de a-ti prezenta cele 8 trucuri prin care optimizezi textele campaniilor de AdWords, e important sa luam in calcul strategia din spatele fiecarei campanii de promovare. Asadar, in momentul in care