E-commerceSEO/SEM

9 tooluri de care ai nevoie in campaniile de AdWords

Pentru a crea mesaje relevante pentru tipul de consumator catre care comunici, Google iti pune la dispozitie cateva tooluri. Acestea iti sunt de folos pe intreaga durata a campaniei de promovare a magazinului online, din primul pas, research’ul de cuvinte cheie, pana la monitorizarea si optimizarea rezultatelor. Le vom trata pe fiecare in parte, respectand

SEO/SEM

Consultanta SEO: 5 lucruri care o ingreuneaza

Neexistând departament de marketing pentru fiecare afacere online, piaţa online se bazează în mare parte pe consultanţă, mai exact consultanţa SEO (ce înseamnă SEO ?). Dar apar întotdeauna mici „provocări” ce trebuie depăşite. Un consultant SEO/SEM are nevoie de… Foarte multe informaţii. Faptul că acesta primeşte un buget nu va fi niciodată de ajuns pentru

SEO/SEM

Promovare gratuită site: cea mai scumpă strategie

Promovarea site-ului … gratuită ? Când conduci o afacere devenită şi online ţi-ai dori să ai întreaga activitate sub propria comandă, inclusiv când vine vorba de marketing şi strategie de promovare online. Promovarea online a unui site poate fi facuta cu resurse interne si atunci poti crede ca e gratuită. Dar chiar este aşa ?

SEO/SEM

Optimizare Site SEO. De ce Google ?

Intr-adevar termenul de „optimizare site” începe să devină foarte cunoscut pe piaţa online şi se referă din ce în ce mai mult la optimizarea SEO (ce înseamnă SEO ?) deoarece motoarele de căutare aduc cel mai mare (şi ieftin) trafic. Mai bine-zis, orice aplicaţie WEB / site necesită optimizare pentru a avea trafic targetat şi

SEO/SEM

7 motive pentru promovare site prin SEO

Promovarea site-ului este cel mai important pas după decizia de a avea afacerea şi în mediul online şi crearea site-ului. Printre numeroasele metode de promovare, cu siguranţă trebuie să iei în calcul şi SEO (vezi aici ce înseamnă SEO). Vei putea citi mai jos câteva dintre avantajele pentru promovare site prin SEO Promovare site: #1

SEO/SEM

Noul Google Analytics

După cum probabil a aflat deja majoritatea jucătorilor din piaţa online care fac Search Engine Marketing, Social Media sau/şi SEO, noul Google Analytics are deja câteva luni de când este online, în varianta Beta. La început a fost accesibil doar unui număr restrâns de utilizatori ai acestui serviciu. Cum accesezi noul Google Analytics A devenit

SEO/SEM

Eşti pregătit pentru Google Panda update ?

Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu termenul, Google Panda update a vizat în special „content farm”-urile, site-urile cu un conţinut care nu oferă unicitate şi nici calitate. Platformele care aveau content mult, inutil pentru internauţi, dar şi site-uri care nu confereau încredere şi autoritate în online au resimţit o scădere în urma acestei modificări

SEO/SEM

Trafic şi cuvinte-cheie: “hot-tail” vs “long-tail”

Când începi promovarea pe web a unui site sau a unui magazin online, primul impuls este să te orientezi către cuvinte-cheie de o dificultate ridicată şi cu un volum mare de căutări. Aceste cuvinte-cheie se numesc hot tail, căutările au o lungime de un cuvânt, maxim două, şi sunt impresionante ca dificultate. De cealaltă parte

SEO/SEM

Campanii PPC şi rezultate sponzorizate ?!

Seems we have a problem with PPC… Primul feedback pe care îl am la articolul De ce SEO sau PPC ? este… „Ce inseamna campanii PPC ?” PPC este acronimul pentru PayPerClick şi mai exact, este procesul de câştigare a traficului prin cumpărarea de publicitate ca serviciu al motoarelor de căutare (dar nu neapărat doar